Featured

Memes

Welcome to Modern Warfare

Welcome to Modern Warfare
LV.15 Champagne Showers!
General

Got a Nuke 🤓☢️

Didn’t notice I had it till I see the lil button telling me to activate it 😂💀

Got a Nuke 🤓☢️ +1
LV.18 PlayStation
General

3 Guns Completed So Far

P90 - MK2 - MP5

3 Guns Completed So Far +2
verified
Memes

Everywhere

Everywhere
LV.11 Breacher
Memes

A bruh moment

Relatable?

A bruh moment
LV.2 Lurker
General

OVER 300 kills with the M13.

LOOKING FOR A TEAM #6

OVER 300 kills with the M13. +1
LV.24 Champion
General

I just got cod modern warfare!!!

I was just wondering if anyone had tips for me to get better

LV.19 Let’s Party!
Memes

Factss

Does this happen to y'all? Not mine

Factss
LV.15 Assassin
Memes

☠️

☠️
LV.3 Lurker
General

FINALLY 🥳

Boys, I did it. I finally bought Modern Warfare, so please feel free to send me all of your activision names because I only have one friend on MW at the moment LOL.

(or add mine: smol jellyyy#3384815)

PS: I usually only like to play SnD. Sorry. 💛✨

FINALLY 🥳
LV.28 Boo!
Memes

Who can relate????

Who can relate????
LV.15 Assassin
Memes

Memes Made Me Do It

Memes Made Me Do It
LV.10 Champion
Memes

POPULAR Like if happen to you

Funny guy

Like if happen to you
LV.3 Lurker
Memes

Only the real know how it be

Only the real know how it be
LV.17 You're a Bot
Memes

POPULAR Happens every time

Happens every time
LV.13 Fearless
Memes

POPULAR When your your friends are under fire and need to retreat but you stay behind to cover them

When your your friends are under fire and need to retreat but you stay behind to cover them
LV.21 Professional Noob
Memes

POPULAR When your going to stay up past your bedtime on a school night

When your going to stay up past your bedtime on a school night
LV.5 Big Chungus
Memes

POPULAR Lol

Lol
LV.13 Try Hard
General

POPULAR Pulled An All-Nighter Doing This..

Round 61 on Zombies (6hrs 23min 36sec of NonStop Gameplay)

There’s no “Pausing” on WW2 Zombies 😕😕

I could’ve kept on going....but I was so tired to the point I let myself die by Saw Blades

Pulled An All-Nighter Doing This..
verified LV.35 RIP
Memes

POPULAR My Mood On MW

My Mood On MW
LV.10 Champion
Memes

POPULAR 725 Camper

Rare Picture Taken Of A 725 User

#ModernWarfare

725 Camper
LV.10 Champion
Memes

POPULAR Noo! My foot!

Noo! My foot!
LV.11 Breacher
POTG

DECEMBER SEASON 1!!!

DECEMBER SEASON 1!!!
LV.10 Champion
Memes

POPULAR What was the cost...

....

What was the cost...
LV.7 Nomad
Memes

😑

😑
verified LV.29 I Love Food
Memes

POPULAR Woahh there😂😂

Woahh there😂😂
LV.4 I'm a Bot
Memes

POPULAR Who needs a sniper when you’ve got the 725?

Who needs a sniper when you’ve got the 725?
LV.16 JUST SEND IT
General

GAMES ARE AWESOME - Did you know? #20

Imagine this: You’re having a fabulous day on the rooftops of the Tavorsk District waiting for a careless soul to run into the crosshairs of your HDR, but what’s that?
AIRSTRIKE INCOMING!


You have nowhere to hide?
The Staircase is too far away?
You don’t want to parachute into safety either?

Well then this little trick/easter egg might be exactly for you!

Did you know that on CoD MW 19’s Tavorsk District map you can prevent any falling damage simply by landing on dumpsters?


While objects to reduce or prevent falling damage are nothing new to the CoD franchise (the mattresses on Afghan for example) the use of dumpsters is still pretty unique and could be a reference to the garbage bags used in Dying Light for exactly the same purpose!


But seriously, camping ain’t cool! 🙌🏻

#GamesAreAwesome

#GamingFacts

GAMES ARE AWESOME - Did you know? #20 +3
verified LV.26 Mod
General

Bro.. It's gon be lit asf

I can't fuc*ing wait dude.. are y'all excited?

Bro.. It's gon be lit asf
LV.15 Assassin
Memes

POPULAR Hmmmmmmmmm????

Hmmmmmmmmm????
LV.5 Hunter
12345678910
Home