Featured

Memes

POPULAR NNN right now we’re not doing anything

NNN right now we’re not doing anything
LV.17 Sweaty
NNN right now we’re not doing anything
POTG

POPULAR I THINK IM READY 🤗

#POTG DROP YALL GAMER TAG.👉🏾👇🏾

I THINK IM READY 🤗
LV.26 Champion
I THINK IM READY 🤗
General

When you get the duel wield pistols and decide fuck it spray and prey time

When you get the duel wield pistols and decide fuck it spray and prey time
LV.21 Professional Noob
When you get the duel wield pistols and decide fuck it spray and prey time
Memes

POPULAR Gotta love callouts

Gotta love callouts
LV.19 Sage
Gotta love callouts
General

POPULAR Ayyyyy zombies came out, so start getting on and kill them zombies✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️

Ayyyyy zombies came out, so start getting on and kill them zombies✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️
LV.19 Sage
Ayyyyy zombies came out, so start getting on and kill them zombies✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️
POTG

POPULAR I just got modern warfare you tryna play?#POTG

I just got modern warfare you tryna play?#POTG
LV.26 Champion
I just got modern warfare you tryna play?#POTG
General

POPULAR Had a great round yesterday 💪

#ps4 #RisK #pubstomping #ClanLeader

Had a great round yesterday 💪
LV.22 Dub Collector
Had a great round yesterday 💪
Memes

POPULAR it's only 15 days

it's only 15 days
LV.19 Sage
it's only 15 days
Memes

POPULAR i’m just curious what killed this man...

i’m just curious what killed this man...
LV.19 You're a Bot
i’m just curious what killed this man...
POTG

POPULAR 1v6 in Cyber Attack

1v6 in Cyber Attack
LV.5 Sweaty
1v6 in Cyber Attack
Memes

POPULAR Bruh hmu just to chat amos shanezell11

Bruh hmu just to chat amos shanezell11
LV.14 Big Chungus
Bruh hmu just to chat amos shanezell11
General

Epic!!!

Heres some cool dubs I got with royalty on codm
(I got these a few days ago just forgot to post them)

Be sure to follow them you won't regret it
http://moot.us/@Mobile

Epic!!! +1
verified LV.28 Fearless
Epic!!!
General

[Build] PKM for lower levels who cannot kill the enemies

PKM (Main)
 
Laser - 1mW Laser
 
Optic - Monocle Reflex Sight
 
Stock - FORGE TAC Ultralight
 
Underbarrel - Snatch Grip
 
Weapon Perks - FMJ
 
 
X16 (Sub)
 
 
<Perks>
 
T1 - E.O.D
 
T2 - Pointman
 
T3 - Amped
 
 
<Lethals>
Molotov Cocktail
 
 
<Tacticals>
Smoke Grenade
 
 
The most important thing that you should remind with this gun is, just consider that you have no Shift key. It means do not run. (Except when you just respawned)
 
PKM (Not only PKM but also other Light Machine Guns as well) has slower first firing speed than other guns. Thus it has a huge delay before it starts firing, you should just walk, not running on the battlefield.
 
Second, when you hear the message of enemy UAB, VTOL Jet, Helicopter, immediately go out of the buildings and prepare to shoot them down. With FMJ Weapon Perks, UAB or others go down so fast.
 
This will be your part. Reload your ammo when you hear the message, look for the sky and fire. Even VTOL will go down before it starts the attack. And with Pointman Perks, you can spend your scores without wasting.
 
It has extra slow reload time and enough much ammo (100 ammo) so do not reload it too often but always reload when enemy UAB, VTOL, etc are coming.
 
I assumed that we have so suck aim to kill enemy players, but there is always the way to earn scores. Since M4, 725 and others were nerfed, why don't you try this new strategy?
 

[Build] PKM for lower levels who cannot kill the enemies +3
verified LV.24 Trick or Treat!
[Build] PKM for lower levels who cannot kill the enemies
General

Blackout

finally 😇

Blackout
LV.23 Beast
Blackout
Memes

What can I say.

What can I say.
LV.5 Hunter
What can I say.
Promotions

Got that win in trio vs squads

The person with 0 kills dropped out the match before it began mixer.com/DecentLlama9410

Got that win in trio vs squads +1
verified
Got that win in trio vs squads
Memes

POPULAR This is soooo true lmao

This is soooo true lmao
LV.24 Sharpshooter
This is soooo true lmao
General

POPULAR 725 is still too good :p

725 is still too good :p
LV.25 Shadow
725 is still too good :p
Memes

POPULAR Why I Outta..😑

💀

Why I Outta..😑
LV.7 Nomad
Why I Outta..😑
General

POPULAR 1st collateral in the new MW 😁

1st collateral in the new MW 😁
LV.8 Outlaw
1st collateral in the new MW 😁
General

A couple questions

Alright just answer these questions will you?

Poll
LV.22 I'm a Bot
A couple questions
Memes

POPULAR Annoying lol

Annoying lol
LV.22 Happy 2020!
Annoying lol
General

POPULAR Modern Warfare drawing

I have not been active at all, and I probably won't ever be as active as I used to be, but if you enjoy R6S, Modern Warfare content, then please consider following me! Have a good day!

Modern Warfare drawing
LV.22 Titan
Modern Warfare drawing
General

POPULAR Hi hope everyone is having a good day:)

LV.21 Professional Noob
Hi hope everyone is having a good day:)
Memes

POPULAR Every f***ing time.

#memes

Every f***ing time.
LV.19 You're a Bot
Every f***ing time.
Memes

POPULAR CoD in a Nutshell

CoD in a Nutshell
LV.19 Sage
CoD in a Nutshell
POTG

POPULAR Jump shot was clean

Jump shot was clean
LV.4 Lurker
Jump shot was clean
Memes

POPULAR Can't Wait for CoD 2098 and Nuketown 2225

Can't Wait for CoD 2098 and Nuketown 2225
LV.19 Sage
Can't Wait for CoD 2098 and Nuketown 2225
General

POPULAR Happy 7th birthday black ops 2

The best trailer call of duty has dropped ever

Happy 7th birthday black ops 2
LV.21 Mob
Happy 7th birthday black ops 2
Memes

POPULAR Call of duty Tokyo drift ❄️

Platinum medal unlocked x100,000

Call of duty Tokyo drift ❄️
LV.3 Lurker
Call of duty Tokyo drift ❄️
12345678910
Home