POSTS

Payday 2

Trying to find a couple people to play this game with any takers?

Payday 2
Zac Roeske Zac Roeske
LV.2 Lurker 1year

High crime spree

I'm looking for people to get a high crime spree with (preferably good)

High crime spree
Redassassin279
Redassassin279 Redassassin279
LV.6 Assassin 1year

Crime spree

Lets try to get over a 1000 crime spree. (PS4)

Crime spree
K0H0
K0H0 K0H0
LV.20 So Scary 1year

Eeeeeee

Anyone wanna play somthin, also check out Gotham city imposters on steam, it may be our dated but it’s a really fun game

Eeeeeee
Sasaka Sasaka
LV.2 Lurker 1year

anyone wanna do stealth on ps4

mic required

anyone wanna do stealth on ps4
torrormentor(ps4,xb1
torrormentor(ps4,xb1 torrormentor(ps4,xb1
LV.20 Bandit 1year

Best gun and why

Best gun and why, it's as simple as that.

Best gun and why
Egirl~Bean
Egirl~Bean Egirl~Bean
LV.22 OPFOR 1year

Dum dum boi

I want someone to do stupid ass shit with

Dum dum boi
Shoo
Shoo Shoo
LV.18 Rare Candy 1year

The Dentist: Hotline Miami Mayhem

Hey everyone I’m currently doing the hotline Miami heist on mayhem and looking for players

The Dentist: Hotline Miami Mayhem
Thegaminghost
Thegaminghost Thegaminghost
LV.11 Billy 1year

Payday2 Xbox one

I need a tank squad to go rob a bank

Payday2 Xbox one
AdroitPaprika90 AdroitPaprika90
LV.2 Lurker 1year

Just want someone to do some heists with

I’m in ps4 any level is fine mic needed

Just want someone to do some heists with
gamer550248498 gamer550248498
LV.8 Nomad 1year

Who wants free money IG?

Who wants free money IG?
DaPi
DaPi DaPi
LV.32 Happy 2020! 1year

Looking for loud payday squad, only needing 2 people

Wanting a loud squad on payday 2 Xbox, must be able to handle Overkill and mic is needed.

Looking for loud payday squad, only needing 2 people
El Dorado
El Dorado El Dorado
LV.5 Assassin 1year

Payday2 Heists

I’m level 73 in Payday2 i have Maniac and Hacker perks depending on a loud or stealth heist. I am mainly in the mastermind build, anyone wanna play?

Payday2 Heists
MacNCheese
MacNCheese MacNCheese
LV.2 Lurker 1year

Need heisters to help whith story

Need heisters to help whith story
Dabba465
Dabba465 Dabba465
LV.6 Nomad 1year

I need someone to play with right now

On PC please

I need someone to play with right now
DaPi
DaPi DaPi
LV.32 Happy 2020! 1year

My first payday stealth video go check it out be sure to like and sub if you enjoy 😊

Watch "[Payday 2] Solo Stealth - (Transport: Train Hiest) Death Sentence Difficulty" on YouTube
https://youtu.be/th4wLkv5Y3I

My first payday stealth video go check it out be sure to like and sub if you enjoy 😊
BrOuHaVeAdOpTiSm
BrOuHaVeAdOpTiSm BrOuHaVeAdOpTiSm
LV.19 Titan 1year

Looking for people

Just looking for some heisters to play with on Xbox, I run dodge build or Tank build depending on the team.

Looking for people
Jack Terrier
Jack Terrier Jack Terrier
LV.4 Lurker 1year

Just want to do some heists-

I’m just looking to do some mayhem heists (Xbox) and get to Infamy V and I’m kinda tired with bots that just stare at me while I bleed out-

Just want to do some heists-
MrFafnirDono
MrFafnirDono MrFafnirDono
LV.2 Lurker 1year

Help

I want to play over drill but I don’t have enough friends please help.

Help
ChillMyth
ChillMyth ChillMyth
LV.2 Lurker 1year

Hi everyone! I'm a console player who just moved to PC. Looking for someone with a huge crimespree

I had over half of the achievements and was almost infamy IV on Xbox one. I don't have a lot of time to play, so leveling up to where I was would take at least a year. I hate asking, but is anyone willing to let me piggyback off of their crimespree? I'd be extremely grateful.

Hi everyone! I'm a console player who just moved to PC. Looking for someone with a huge crimespree
Goatnoiseboy
Goatnoiseboy Goatnoiseboy
LV.2 Lurker 1year

Instant karma 😂😂

Don’t mess with cloakers

Instant karma 😂😂
Instant karma 😂😂
Supremepuppy781 Supremepuppy781
LV.4 Lurker 1year

PS4 gang

PS4 is not the best but it’s me console

PS4 gang
R6gamer69420
R6gamer69420 R6gamer69420
LV.2 Lurker 1year

Join need professional crew

Join if you want to get some big bucks

Join need professional crew
Ragekid223 Ragekid223
LV.3 Lurker 1year

anyone wanna play on pc?

anyone wanna play on pc?
sexypancakes
sexypancakes sexypancakes
LV.2 Lurker 1year

Anybody wanna run payday2 pc

Anybody wanna run payday2 pc
ASP MOD
ASP MOD ASP MOD
LV.2 Lurker 1year

Whatcha think about this customization?

You think is good,normal or totally shit?

Whatcha think about this customization?
Whatcha think about this customization?
The Ghost
The Ghost The Ghost
LV.26 Dream Chaser 1year

Why isn't their a looking for group here?

Why isn't their a looking for group here?
Callmekyllian
Callmekyllian Callmekyllian
LV.3 Lurker 1year

I need a medic Bag (Dallas)

AAAAHHHH I NEED A MEDIC BAG!

I need a medic Bag (Dallas)
I need a medic Bag (Dallas)
Zsoltmander12 Zsoltmander12
LV.15 Mob 1year

On the god dawm ground! (Chains) (thx for the name)

ON THE GOD DAWM GROUND (voice line)

On the god dawm ground! (Chains) (thx for the name)
On the god dawm ground! (Chains) (thx for the name)
Zsoltmander12 Zsoltmander12
LV.15 Mob 1year

Hey can yall gimme a loadout?

I've been playing for a while, but my progress has stopped. Can you recommend a loadout that's worked for you?

Hey can yall gimme a loadout?
Spoom1901
Spoom1901 Spoom1901
LV.8 Assassin 1year

Trying to play some payday 2 ps4

Trying to play some payday 2 ps4
SUlClD3_WALRUS_9
SUlClD3_WALRUS_9 SUlClD3_WALRUS_9
LV.19 Nightmare 1year

lfg (PC)

looking for someone to play with and wont stop playing with me after the first game

lfg (PC)
Darth Baguette
Darth Baguette Darth Baguette
LV.12 Chief 1year

Need good teammates for overdrill

Need good teammates for overdrill
doc_main doc_main
LV.5 Lurker 1year

Jimmy here looking kinda cool

Imagine this shit walked into yer bank. And yes,I know my guns are shit.

Jimmy here looking kinda cool
Jimmy here looking kinda cool
The Ghost
The Ghost The Ghost
LV.26 Dream Chaser 1year

Lookin for people to play with im new to the game

Lookin for people to play with im new to the game
SUlClD3_WALRUS_9
SUlClD3_WALRUS_9 SUlClD3_WALRUS_9
LV.19 Nightmare 1year

DSOD/CS

Xbox:Y5ET (XXV-100)
PC: C0mPpL3x.LFT (XXV-100)
Cs 50k

DSOD/CS
NO NAME NO NAME
1year

Why did I do this to myself?

Context: I went in the mission with no armour and literally no medic bags. I mean I just got the game,I didnt expect this to be that hard. We played this mission for almost an hour and we still lost. Ffs.😅

Why did I do this to myself?
Why did I do this to myself?
The Ghost
The Ghost The Ghost
LV.26 Dream Chaser 1year

Payday 2 crime wave edition ps4

Anyone want to do a Scarface mansion or a golden grin Casino

Payday 2 crime wave edition ps4
Xxgalaxyxx442018
Xxgalaxyxx442018 Xxgalaxyxx442018
LV.10 Nomad 1year

lfg

just lookin for someone to play with that wont quit on me after a day

lfg
Darth Baguette
Darth Baguette Darth Baguette
LV.12 Chief 1year

lfg

anyone wanna play with me. im not great since ive only been playing for less than a week . Okay thanks bbs <3

lfg
MANNABB
MANNABB MANNABB
LV.11 Zelda 1year

Can someone help me stealth the diamond heist

Can someone help me stealth the diamond heist
doc_main doc_main
LV.5 Lurker 1year

loud or stealth

yall ever just go loud just to vibe and not worry bout nun like am i the only one or nah ?

loud or stealth
MANNABB
MANNABB MANNABB
LV.11 Zelda 1year

Going loud for music

I can never ever have the skill in order to do a stealth mission and I'm happy about that. Does anybody just decide to go loud in order to just jam out to music in the game or is it just me?

Going loud for music
AtomicAdam72
AtomicAdam72 AtomicAdam72
LV.8 Epic 1year

Looking for someone to help me learn

I played before but forgot everything

Looking for someone to help me learn
Bouncyboo
Bouncyboo Bouncyboo
LV.19 Champion 1year

Need crime spree infamy boost

I’m on Xbox one I’m infamy 2 my gamer rage is “EscapedDawn” I want help from someone with a high crime spree to boost I can help on mission if needed. Please and thanks!

Need crime spree infamy boost
EscapedDawn
EscapedDawn EscapedDawn
LV.7 Nomad 1year

Infamy

Now that I've gone infamous any tips for leveling up

Infamy
Retr0_7
Retr0_7 Retr0_7
LV.12 Big Chungus 1year

Joy is my favourite character Who is urs?

Joy is my favourite character Who is urs?
NO NAME NO NAME
1year

Lookin gin for someone to play with I’m on PlayStation

Lookin gin for someone to play with I’m on PlayStation
Livnwild854
Livnwild854 Livnwild854
LV.5 Lurker 1year

Looking for someone to help me I’m new

Looking for someone to help me I’m new
Livnwild854
Livnwild854 Livnwild854
LV.5 Lurker 1year

I need someone to play pay day 2 with me

I need someone to play pay day 2 with me
Upland_brother4
Upland_brother4 Upland_brother4
LV.3 Lurker 1year
12345678910
Home