SierraMist LV.7 Try Hard
Jan 7, 2021, 08:56 AM 192 read

#fortnite #duos : 🤍 i still need friends that are down to play.

Fortnite: General - #fortnite #duos : 🤍 i still need friends that are down to play. image 1

Comment 30

  • sci LV.10 Titan Jan 7, 2021, 09:07 AM

    😻

  • SierraMist LV.7 Try Hard Jan 7, 2021, 06:48 PM

    🤍

  • LG Errør LV.14 Gameboy Jan 7, 2021, 11:58 AM

    oooo

  • Daddy_darkmatter LV.12 Chief Jan 7, 2021, 08:57 AM

    ok since I decided not to join nor invite u down for tomorrow? lol

  • SierraMist LV.7 Try Hard Jan 7, 2021, 09:12 AM

    sure!

  • NO NAME verified Jan 7, 2021, 09:07 AM

    Is that actually you?

  • SierraMist LV.7 Try Hard Jan 7, 2021, 09:08 AM

    yes.. i’m a real person lmao.

  • NO NAME verified Jan 7, 2021, 09:10 AM

    I only said it because you look gorgeous that’s all🤗 good vibes only here

  • SierraMist LV.7 Try Hard Jan 7, 2021, 09:16 AM

    aw i appreciate it, thank you ☺️

  • Queeny XO verified LV.37 RIP Jan 7, 2021, 09:10 AM

    Makeup skills please 🥺❤️

  • SierraMist LV.7 Try Hard Jan 7, 2021, 09:11 AM

    OMG I WISH. 😭 thank you sm tho, i’m terrible haha ❤️

  • Queeny XO verified LV.37 RIP Jan 7, 2021, 09:29 AM

    Girl no !! Your makeup is amazing 🥰

    And do you use lashes or mascara cause your lashes are sexy

  • SierraMist LV.7 Try Hard Jan 7, 2021, 09:42 AM

    thank youuu, and i use both LMAO. 😭

  • Queeny XO verified LV.37 RIP Jan 7, 2021, 10:12 AM

    Put me onnnn 🤪🧡

  • Daddy_darkmatter LV.12 Chief Jan 7, 2021, 10:00 AM

    got the simps up in here mist

  • SierraMist LV.7 Try Hard Jan 7, 2021, 10:03 AM

    lolll

  • sci LV.10 Titan Jan 7, 2021, 10:12 AM

    I’m down

  • SierraMist LV.7 Try Hard Jan 7, 2021, 06:47 PM

    bet message me

  • RiSeSolar12 LV.2 Lurker Jan 7, 2021, 10:34 AM

    Hey let’s play

  • SierraMist LV.7 Try Hard Jan 7, 2021, 06:47 PM

    ok bet

  • Young Twizzler LV.17 Bandit Jan 7, 2021, 10:42 AM

    a lot of dislikes

  • SierraMist LV.7 Try Hard Jan 7, 2021, 06:46 PM

    ik lmaoo

  • Otxmas19 LV.4 Lurker Jan 7, 2021, 11:14 AM

    Anyone down ro play? Add me otxmas19

  • HeyItzKiwii LV.13 Big Chungus Jan 7, 2021, 06:36 PM

    Woah

  • SierraMist LV.7 Try Hard Jan 7, 2021, 06:39 PM

    💞

  • Kiwiiii LV.10 Nomad Jan 21, 2021, 02:41 PM

    Thot thot thot Thot thot thot Thot thot thot Thot thot thot Thot thot thot Thot thot thot Thot thot thot Thot thot thot Thot thot thot Thot thot thot Thot thot thot

  • SierraMist LV.7 Try Hard Jan 21, 2021, 03:53 PM

    how am i a thot lmao. for showing my face? stay mad. 💋

  • Kiwiiii LV.10 Nomad Jan 22, 2021, 02:56 AM

    No, you’re a thot for having to show your face instead of just making a normal post. Stay mad e-whore.

  • Kiwiiii LV.10 Nomad Jan 22, 2021, 03:00 AM

    And, from what I remember, this is moot, not Instagram. If you want to post a selfie, do it on something made for that. This is for gaming. Not for your need to be approved by online strangers 🙃

  • SierraMist LV.7 Try Hard Jan 8, 2021, 03:43 AM

    run it up

1
Home