General

Ranked 2’s parter

I need a ranked 2’s parter
•my Elo is 1421
•looking for a plat partner or diamond partner
•be chill
•no trash talk

LV.2 Titan 3h

Mobile signup brawlhalla

https://mobile.brawlhalla.com?kid=144M8C

LV.2 Titan 3h

Brawllhalla mobile sign up

https://mobile.brawlhalla.com?kid=144K66

LV.2 Titan 4h

Stock FFA

Stock FFA for fun no sweats

LV.2 Lurker 2d

Brawlhalla mobile signup

https://mobile.brawlhalla.com?kid=1413A9

LV.3 Lurker 3d

2v2 or 1v1 Brawlhalla

text my ig (@ttv.lil.shawny) or my psn (TTV LIL SHAWNY, or on this app idk

LV.2 Lurker 3d

2s for fun

LV.5 Lurker 3d

Looking for 2v2

Someone to 2v2 with used to be plat just got back on

LV.3 Lurker 4d

Dissipline Gaming is Recruiting!

Message me for more information!

LV.6 Nomad 4d

Looking for someone trying to 1v1 no sweats lol

LV.2 Lurker 5d

I have discord server for brawhalla

Message me your discord tag and name I'll add you in the morning

LV.3 Lurker 5d

Dissipline Gaming is recruiting!

Message me for more information!

LV.6 Nomad 5d

Looking for someone 2v2

I’m on switch reply with friend code I’ll add

LV.7 Shotcaller 6d

Who can teach me blasters or katar combos

I main regnir and lucien

LV.1 Mootie 8d

Hmu if you want to do ranked 2’s

LV.2 Lurker 8d

.

Just any one wanna play
My User is Prestige-_-

LV.2 You're a Bot 11d

What is your main?

What character do u guys main in brawlhalla and why??

LV.2 Lurker 11d

Brawl Mentor

Hey, if you need some help learning combos or strategies for different legends, I'm your guy. All I ask is that you have a discord.

LV.7 Shadow 11d

Sparring

Need someone plat or Diamond to join to 1v1

LV.3 Lurker 11d

Need teammate

Need teammate for ranked or whatever you want to play/don't be toxic/ User:Yt_instinctchill

LV.5 Lurker 12d

Brawlhalla Rank

I need a teammate!

LV.2 Lurker 12d

Rank 2s?

Who wants to play

LV.4 Lurker 12d

Hello I need to play with some one

LV.2 Lurker 12d

Ranked 2s anyone I’m lonley (PC)

Gold or above room number #83999

Comment when u want to join I can give discord if u want in the mean time I’m playing experimental

Discord is StuffedOnions#6263

LV.4 Lurker 12d

Starting a custom game new players welcome! #11057 if you have psn feel free to add On3Tru3Pl4yer

LV.3 Lurker 13d

Need new partner

I'm looking for a good dedicated 2s partner to grind with I'm on Xbox but I will play with switch,ps4, and pc plz have mic

LV.4 Lurker 13d

3 Day edit more brawl and soon R6S coming soon

https://www.youtube.com/watch?v=750e1vus4xY

LV.20 JUST SEND IT 14d

I’m cool

LV.1 Mootie 15d

Who wants to play some games?

I play on PC and I'm pretty ok at the game. If you wanna play just message me on discord, I'd like to meet some new friends ^^

Discord: Tamermoga73#8193

LV.4 Rootin Tootin 17d

Yeah

Follow him on Twitter

LV.2 Lurker 17d
12345678910
Home