thuvmi LV.20 Assassin
Feb 12, 2021, 12:26 PM 353 read

this you?

Questions & Suggestions

mann dont be catfishing

Moot: Questions & Suggestions - this you? image 2
Moot: Questions & Suggestions - this you? image 3

Comment 35

  • Jordian LV.19 4x Champion! Feb 12, 2021, 12:28 PM

    she has a black chick for her pfp but has a white girl for her background lol.

  • Jordian LV.19 4x Champion! Feb 12, 2021, 12:31 PM

    not trying to be racist if anyone tries going there

  • thuvmi LV.20 Assassin Feb 12, 2021, 12:32 PM

    llol

  • Royalty Maia LV.10 Nomad Feb 12, 2021, 12:28 PM

  • McDonaldsGod LV.25 JUST SEND IT Feb 12, 2021, 12:26 PM

    Oooo shit

  • Iโ€™mBatman LV.13 Chief Feb 12, 2021, 12:29 PM

    Thatโ€™s not what she looks like. At least not in every single one of her other posts. Unless she deleted them...

  • EMMA_BAD_BITCH18 LV.20 Titan Feb 12, 2021, 01:04 PM

    For your information everyone on this stupid fucking app can stfu and leave me tf alone i can do what i want and put what i want as my prp half these hoes be making their prp not even about them so how bout yall leave me alone and go FUCK YOURSELF PERIOD

  • EMMA_BAD_BITCH18 LV.20 Titan Feb 12, 2021, 01:06 PM

    Never said it was me but ok idiots

  • thuvmi LV.20 Assassin Feb 12, 2021, 01:30 PM

    you gonna lie again?

  • penguin0666 LV.20 Genius Feb 12, 2021, 01:34 PM

    LMAOOO SHE DOUBLE BACKING ON HERSELFFF LOLL AYO HARLEY YOURE SUCH A CLOWN LMAOO ๐Ÿคก๐Ÿคก get off the net ugly ๐Ÿคข๐Ÿคฎ

  • EMMA_BAD_BITCH18 LV.20 Titan Feb 12, 2021, 01:40 PM

    How about you stfu before i beat the brakes off your silly fucking ass wanna keep going dumbass

  • EMMA_BAD_BITCH18 LV.20 Titan Feb 12, 2021, 01:41 PM

    And never said it was me i said no and then proceeded to say its not me hint NOT FUCKING ME so wanna keep going bitch

  • penguin0666 LV.20 Genius Feb 12, 2021, 01:43 PM

    EMMA_BAD_BITCH18ย  no you said it was you and how do we know its not off the internet youre saying its you but now saying its not and youre just using a rando pic off the net. just walk outta here while you still can with your shameful ass. i got me a woman that isnt no damn catfish LOL like sure i get it if you need to use a filter aight by all means but use someone else LOL okay stand down kid

  • EMMA_BAD_BITCH18 LV.20 Titan Feb 12, 2021, 01:50 PM

    penguin0666ย  Not a kid and guess what honey im no catfish bitch i dont care about yalls opinions i can use whatever pic i want

  • penguin0666 LV.20 Genius Feb 12, 2021, 01:54 PM

    EMMA_BAD_BITCH18ย  nah you still ugly tho tbfh so ๐Ÿคท๐Ÿผโ€โ™€๏ธ๐Ÿคท๐Ÿผโ€โ™€๏ธ

  • penguin0666 LV.20 Genius Feb 12, 2021, 01:41 PM

    SURE KID YOURE HOW OLD CATFISHING? ill fold you quicker than a lawn chair fuck outta here LMAO

  • EMMA_BAD_BITCH18 LV.20 Titan Feb 12, 2021, 01:43 PM

    penguin0666ย  Im 18 and not catfishing thank you

  • EMMA_BAD_BITCH18 LV.20 Titan Feb 12, 2021, 01:43 PM

    penguin0666ย  And no you wont cus ill bring a gun and shoot yo ass

  • penguin0666 LV.20 Genius Feb 12, 2021, 01:45 PM

    EMMA_BAD_BITCH18ย  18 gonna catch a fellony by shooting me A CANADIAN with a gun yes sounds splendid. use your money to literally get into prison what a good outlook on life AND if you think talking the talk is gonna make me stand down nah im good LOL ill take a bullet and continue to mess your shit up fuck outta here

  • penguin0666 LV.20 Genius Feb 12, 2021, 01:46 PM

    penguin0666ย  with how i already precieve you im most likely sure your aim would be fucking ass and youd tremble to even pull the damn trigger

  • penguin0666 LV.20 Genius Feb 12, 2021, 01:48 PM

    EMMA_BAD_BITCH18ย  im 21 and not braindead like you LOL get off the net

  • EMMA_BAD_BITCH18 LV.20 Titan Feb 12, 2021, 02:04 PM

    penguin0666ย  Really cus i am a hell of a good aim fuck you

  • EMMA_BAD_BITCH18 LV.20 Titan Feb 12, 2021, 02:04 PM

    penguin0666ย  My dad would know he tried pulling a gun on me

  • penguin0666 LV.20 Genius Feb 12, 2021, 02:51 PM

    EMMA_BAD_BITCH18ย  no youre not youre ass kid get out you smell like rotten beef and cheese

  • McDonaldsGod LV.25 JUST SEND IT Feb 12, 2021, 03:47 PM

    penguin0666ย  Yoooo honestly this made my day seeing someone lie there ass off and then making another post saying shit lmao Iโ€™m dead ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐Ÿ˜‚ gg penguin ezzzz

  • T A C O LV.28 Hero Feb 18, 2021, 07:35 AM

    EMMA_BAD_BITCH18ย  B R U H this is the US literally everyone else has a gun, and it's honestly sad that ur so insecure that you go straight to violence when someone hurts ur feelings

  • widowmaker LV.18 Titan Feb 19, 2021, 09:34 AM

    why post it then..?

  • ErikPlays43 LV.29 Happy 2020! Feb 12, 2021, 02:16 PM

    You need to get a better spellchecker

  • McDonaldsGod LV.25 JUST SEND IT Feb 12, 2021, 03:46 PM

    Me ๐Ÿ˜ž

  • XXVillainiousdemonXX LV.21 Pokรฉmon Master Feb 12, 2021, 11:57 PM

    Not suprising

  • ErikPlays43 LV.29 Happy 2020! Feb 13, 2021, 02:18 AM

    Dont worry bout it, me too, I play games so tbh I don't got time for that

  • Yorpasores Rex LV.31 Rootin Tootin Feb 12, 2021, 06:03 PM

    LMAO

  • HNTRROSE LV.17 Beast Feb 14, 2021, 08:44 AM

    yummy

  • YuhGirlAprod LV.22 Letโ€™s play OW! Feb 18, 2021, 08:14 AM

    Doesnโ€™t sound racist in my opinion just stating facts and making observations ๐Ÿคฃ

  • gamer943352580 LV.1 Mootie Feb 13, 2021, 04:02 PM
1
Home