MeltanMaster MeltanMaster LV.21 Pokémon Master
Apr 10, 2020, 09:23 AM 33 read

Daily Meltan giveaways #4 (closed)

Pokémemes

So today is another day witch is another giveaway Question is... my most and least favorite starter Pokémon (This time I will give away 2 Meltan today. 1 for each question) ! You can only guess once ! Note: if you win I can not trade for a few days sry Edit: hint, it’s in gen 8

Comment 34

  • Gengar lucario 151 LV.7 Nomad Apr 10, 2020, 09:24 AM

    Poplio

  • MeltanMaster LV.21 Pokémon Master Apr 10, 2020, 09:24 AM

    Nope

  • I Have no clue who LV.17 Gym Leader Apr 10, 2020, 09:24 AM

    Chikorita

  • MeltanMaster LV.21 Pokémon Master Apr 10, 2020, 09:25 AM

    You got my least fav
    (Sry if you like him)
    So you get a meltan

  • I Have no clue who LV.17 Gym Leader Apr 10, 2020, 09:25 AM

    :D

  • Ancient_MewMaster LV.17 Professional Noob Apr 10, 2020, 09:24 AM

    treeko

  • MeltanMaster LV.21 Pokémon Master Apr 10, 2020, 09:28 AM

    No sorry

  • Ancient_MewMaster LV.17 Professional Noob Apr 10, 2020, 09:28 AM

    dang

  • Dan248249 LV.20 Rare Candy Apr 10, 2020, 09:25 AM

    Favorite rowlet least is tepig

  • MeltanMaster LV.21 Pokémon Master Apr 10, 2020, 09:28 AM

    Nope

  • Yoshie 360 LV.20 Rare Candy Apr 10, 2020, 09:25 AM

    Chicorita

  • MeltanMaster LV.21 Pokémon Master Apr 10, 2020, 09:26 AM

    Sry already guessed by I have no clue who but you are right

  • Yoshie 360 LV.20 Rare Candy Apr 10, 2020, 09:27 AM

    😭 my poor little lettuce

  • Aaaron23501 LV.7 I’m the champion! Apr 10, 2020, 09:25 AM

    Chimchar line?

  • Aaaron23501 LV.7 I’m the champion! Apr 10, 2020, 09:26 AM

    For least favorite

  • MeltanMaster LV.21 Pokémon Master Apr 10, 2020, 09:26 AM

    Nope

  • Aaaron23501 LV.7 I’m the champion! Apr 10, 2020, 09:27 AM

    Tepig line?

  • MeltanMaster LV.21 Pokémon Master Apr 10, 2020, 09:27 AM

    One guess

  • Aaaron23501 LV.7 I’m the champion! Apr 10, 2020, 09:28 AM

    Oh sorry gg

  • ShadowFawn LV.6 Hunter Apr 10, 2020, 09:28 AM

    torchic

  • MeltanMaster LV.21 Pokémon Master Apr 10, 2020, 09:29 AM

    No sorry
    He is my second favorite starter

  • StatPupet LV.20 Be my Mootentine ❤️ Apr 10, 2020, 09:30 AM

    cyndaquil

  • MeltanMaster LV.21 Pokémon Master Apr 10, 2020, 09:30 AM

    There was a hint at the bottom that I added after a few minutes

  • StatPupet LV.20 Be my Mootentine ❤️ Apr 10, 2020, 09:31 AM

    ah shit. should have refreshed before guessing

  • StatPupet LV.20 Be my Mootentine ❤️ Apr 10, 2020, 09:33 AM

    I bet I know which it is. Ill have to wait and see

  • Nitrobone LV.5 Pokémon Master Apr 10, 2020, 09:55 AM

    sobble

  • MeltanMaster LV.21 Pokémon Master Apr 10, 2020, 09:55 AM

    Nope

  • Nitrobone LV.5 Pokémon Master Apr 10, 2020, 09:56 AM

    I hope it's what I'm thinking then, wish I had another guess

  • Devilcat626 LV.15 Professional Noob Apr 10, 2020, 09:59 AM

    I dont need the meltan but ima say *Litten*

  • MeltanMaster LV.21 Pokémon Master Apr 10, 2020, 10:00 AM

    After a few minutes of no one getting my favorite I put the hit of it’s gen 8

  • Devilcat626 LV.15 Professional Noob Apr 10, 2020, 10:01 AM

    I'm also gonna say I'm gen illiterate lmao I have to look up gen specific pokedexes all the time

  • Sandstraw LV.15 Pokémon Master Apr 10, 2020, 10:16 AM

    I’ll say scorbunny 😁

  • MeltanMaster LV.21 Pokémon Master Apr 10, 2020, 10:16 AM

    Correct

  • Sandstraw LV.15 Pokémon Master Apr 10, 2020, 10:17 AM

    Boom 😤

1
Home