Geezus Geezus LV.2 Lurker
Jan 13, 2020, 08:56 PM 30 read

Help filling Pokédex

Hey if there’s anyone willing to help fill my Pokédex pls let me know any of these will be more then awesome I’m just a few away. Thanks :) Escavalier Accelgor Oranguru Lunatone Dracovish Pichu Salazzle Cleffa Bonsly Muchlax

Comment 32

  • gamer463724368 LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 10:26 AM

    do you still need help?

  • Geezus LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 10:29 AM

    Yes I do, please

  • gamer463724368 LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 10:32 AM

    do you happen to have a hitmontop? I need it and to trade my phantump and get it back to complete mine?

  • Geezus LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 10:34 AM

    Okay awesome! And yeah I got hitmontop

  • gamer463724368 LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 10:33 AM

    I have most of what you need

  • Geezus LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 10:35 AM

    And I’m free whenever so just let me know when you can hop on

  • gamer463724368 LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 10:37 AM

    okay awesome give me a minute to get those pokemon together and then ill send you a code we can just touch trade all of them

  • Geezus LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 10:46 AM

    I forgot one that I needed too if you have any of the trapinch line too that would be awesome

  • gamer463724368 LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 10:47 AM

    do you need just a trapinch?

  • Geezus LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 10:51 AM

    Yes please

  • gamer463724368 LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 11:02 AM

    I only have his second evolve form but u can keep that one and evolve it and just make an egg to get trapinch

  • Geezus LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 11:03 AM

    That works out perfect!

  • gamer463724368 LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 11:03 AM

    I have all on original list except the bottom two but they are easy to do since everything you need is in game

  • Geezus LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 11:03 AM

    Awesome! Thanks so much

  • gamer463724368 LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 11:05 AM

    ok I have everything ready if you can send me hitmontop and I'll send my phantump and then send back then ill give you everything you need!

  • Geezus LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 11:06 AM

    Alrighty! Ready whenever you are

  • gamer463724368 LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 11:07 AM

    5913 is trade link code

  • gamer463724368 LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 11:08 AM

    are you from the United states?

  • Geezus LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 11:09 AM

    Yeah I am, I’m in Alaska

  • gamer463724368 LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 11:09 AM

    damn I want a out of country ditto lol

  • Geezus LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 11:10 AM

    Lol do you wanna shiny breed?

  • gamer463724368 LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 11:09 AM

    that's awesome though

  • Geezus LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 11:11 AM

    Can I keep cleffa ? So I can evolve

  • gamer463724368 LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 11:11 AM

    yeah

  • Geezus LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 11:12 AM

    Thanks!

  • gamer463724368 LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 11:12 AM

    yeah

  • Geezus LV.2 Lurker Jan 14, 2020, 11:15 AM

    I found you a foreign ditto I guess I had

12
Home