POSTS

I FINALLY BEAT LETS GO PIKACHU

WOOOOOOOOOOOOOOOOO


(that took longer than it should have but the caves were super confusing)

I FINALLY BEAT LETS GO PIKACHU
I FINALLY BEAT LETS GO PIKACHU
LittleBen
LittleBen LittleBen
LV.29 Bamboozled 2mo

Hmm very tempting

I actually haven't bought both of them yet

Hmm very tempting
Hmm very tempting
SmallStuff115
SmallStuff115 SmallStuff115
LV.23 Let's Party! 2mo

Pokémemes So close

I caught a tour chick and I checked it’s
Ivs

So close
So close
gamer858938951
gamer858938951 gamer858938951
LV.11 Chief 2mo

Please send me Uxie raid

Pleaseeeeeeeeee

Please send me Uxie raid
Please send me Uxie raid
Mamasaurus
Mamasaurus Mamasaurus
LV.16 Dream Chaser 2mo

Can anyone let me know if my Pokémon card is worth anything? It’s from the old pocket monster cards

Can anyone let me know if my Pokémon card is worth anything? It’s from the old pocket monster cards
Can anyone let me know if my Pokémon card is worth anything? It’s from the old pocket monster cards
Rexisz_Ducky
Rexisz_Ducky Rexisz_Ducky
LV.19 You're a Bot 2mo

Pokémemes Pokémon go

Please follow me on Pokémon GO I like to do raids

Pokémon go
Pokémon go
gamer858938951
gamer858938951 gamer858938951
LV.11 Chief 2mo

Trading to fill Pokédex

Who wants to trade to full Pokédex? I have shield. Who is in? Message me.

Trading to fill Pokédex
Preston James Preston James
LV.4 Lurker 2mo

Explain

How to determine when to be passive and when to push other teams? Usually I’m just hanging back when my team is in trouble and basically just clean up the stragglers. As a lifeline or a Loba, but I’d really like to be able to help and be able to contest or be contested by other players. I understand the game but my play style doesn’t help my team. I can be supportive and I just need assistance or advice on how to do better and/or make my play style better.

Explain
Explain
craniumQueen
craniumQueen craniumQueen
LV.20 Parasite 2mo

Pokémon Go

Let's be friends in Pokémon GO! My Trainer Code is 3527 0994 9559!

Add Me!!! I send Gifts!!

Pokémon Go
LT INS4N1TY
LT INS4N1TY LT INS4N1TY
LV.20 Xbox 2mo

Trying to Regigigas

Trying to find some one to do a trade and trade back so we can both get regigigas

Trying to Regigigas
SyntheticConspiracy
SyntheticConspiracy SyntheticConspiracy
LV.12 Chief 2mo

Does any body have a shiny gallade or ralts

Does any body have a shiny gallade or ralts
Wolfgod
Wolfgod Wolfgod
LV.10 Nomad 2mo

Uxie

Really need it please add me it's in my info I cant copy n paste

Uxie
Mamasaurus
Mamasaurus Mamasaurus
LV.16 Dream Chaser 2mo

They feel the same to me

They feel the same to me
They feel the same to me
FarCritical
FarCritical FarCritical
LV.20 S 2mo

Gimme them remakes

Gimme them remakes
Gimme them remakes
Chicken lover
Chicken lover Chicken lover
LV.23 Epic 2mo

The weirdest thing ever

Wtf look at is head

The weirdest thing ever
The weirdest thing ever
DanteTds
DanteTds DanteTds
LV.12 Chief 2mo

Need Freinds To llay with and text with

Need Freinds To llay with and text with
Tacokiller27559
Tacokiller27559 Tacokiller27559
LV.7 Nomad 2mo

Pokemon go freinds

Let's be friends in Pokémon GO! My Trainer Code is 0701 1671 3013!

Pokemon go freinds
Dark Hydra Dark Hydra
LV.4 Lurker 2mo

Makes me cry hes so cute

I'm addicted to anything pokemon atm lol specially togepi :(((

Makes me cry hes so cute
Makes me cry hes so cute
Millz0
Millz0 Millz0
LV.16 Sage 2mo

Pokémemes EAT IT That you hungry Man use that to eggs,hot dogs, all in your fries.

EAT IT That you hungry Man use that to eggs,hot dogs, all in your fries.
EAT IT That you hungry Man use that to eggs,hot dogs, all in your fries.
AnimeCookie
AnimeCookie AnimeCookie
LV.14 Let’s play Blackout! 2mo

This wasn't just me right?

That one random HM slave.

This wasn't just me right?
This wasn't just me right?
ugh
ugh ugh
LV.24 Nightmare 2mo

Fancy Gen 4 Legendaries

I hope this is a teaser for the Remake Gen 4

Fancy Gen 4 Legendaries
Fancy Gen 4 Legendaries
SmallStuff115
SmallStuff115 SmallStuff115
LV.23 Let's Party! 2mo

Pokémemes I feel my brother caterpie just so hard i will cry

I feel my brother caterpie just so hard i will cry +1
I feel my brother caterpie just so hard i will cry
AnimeCookie
AnimeCookie AnimeCookie
LV.14 Let’s play Blackout! 2mo

If you play pokemon go pls add me I'll do my best to send daily gifts

Trainer code:7604 5194 6428

If you play pokemon go pls add me I'll do my best to send daily gifts
If you play pokemon go pls add me I'll do my best to send daily gifts
Devonte The One
Devonte The One Devonte The One
LV.24 Fearless 2mo

This is me when i lose a game of go battle league

Relatable?

This is me when i lose a game of go battle league
This is me when i lose a game of go battle league
Çloudy
Çloudy Çloudy
LV.11 I’m the champion! 2mo

Meme I made awhile back

Meme I made awhile back
Meme I made awhile back
MeltanMaster
MeltanMaster MeltanMaster
LV.26 4x Champion! 2mo

God dammit

Now my 3ds is broken as well. I was going to play some Pokémon Yellow, and my data was just deleted! This is dumb.

So, yeah. I guess I can’t play on the 3ds.

However, I do have some good news. I figured out the problem for my Switch. I had something turned on in settings that apparently messed up my save data, so now I have that done. Anyways, goodbye!

God dammit
God dammit
PugMaster69
PugMaster69 PugMaster69
LV.24 Pokémon Master 2mo

I got a victini on pokemon go

I got a victini on pokemon go
I got a victini on pokemon go
Epic_assassins
Epic_assassins Epic_assassins
LV.17 Assassin 2mo

Main reason why I failed my chem class

Main reason why I failed my chem class
Main reason why I failed my chem class
Chicken lover
Chicken lover Chicken lover
LV.23 Epic 2mo

SHINY HIDDEN ABILITY DRACOV ISH GIVEAWAY

Giving away this shiny hidden ability Dracovish with 5 perfect IVs.

To Enter:
-follow me(you can unfollow after the giveaway is done. This is just to notify you when I post the winner.)

-DM me saying "Thank you Mr. Fish"

Winner is announced in a week so enter soon if you'd like. If you win, you can request any nickname you want. Good luck to all fellow gamers
-Bella❤️

SHINY HIDDEN ABILITY DRACOV ISH GIVEAWAY
SHINY HIDDEN ABILITY DRACOV ISH GIVEAWAY
GamerGirl_Bella
GamerGirl_Bella GamerGirl_Bella
LV.12 Chief 2mo

Was it just me?

Was it just me?
Was it just me?
FarCritical
FarCritical FarCritical
LV.20 S 2mo

Hi

Hi
Jazzelyn
Jazzelyn Jazzelyn
LV.2 Lurker 2mo

Evil team

I’m trying to make a evil team you can join if you want to. Your league car doesn’t have to resemble the team at all, but you should have at least a blue shirt on. We will have a trio that’s is basically the elite they will have one pokemon of the same trio and based off of states they will be decided. if you want to add anything to this I will open a chat we’re we can all talk

Evil team
la don la don
LV.12 Chief 2mo

I have a Pocket monster card and Idk if it’s rare and I just want to know what it’s worth!

I have a Pocket monster card and Idk if it’s rare and I just want to know what it’s worth!
I have a Pocket monster card and Idk if it’s rare and I just want to know what it’s worth!
Rexisz_Ducky
Rexisz_Ducky Rexisz_Ducky
LV.19 You're a Bot 2mo

I have no idea if my card is worth anything I just know that the pocket monster cards are rare

I have no idea if my card is worth anything I just know that the pocket monster cards are rare
I have no idea if my card is worth anything I just know that the pocket monster cards are rare
Rexisz_Ducky
Rexisz_Ducky Rexisz_Ducky
LV.19 You're a Bot 2mo

Wanna friend me for pokemon GO

9455 9095 8353 My code

Wanna friend me for pokemon GO
Creeper Kid
Creeper Kid Creeper Kid
LV.12 Link 2mo

2v2 nae anytime

2v2 nae anytime
Øvex
Øvex Øvex
LV.7 Nomad 2mo

Red genesect

Lf shiny genesect ft shiny latias, shiny inteleon, etc.

Red genesect
la don la don
LV.12 Chief 2mo

Nice full dex

Both DLC Pokedex’s done
Thanks ants for helping with with the last 5 I needed http://moot.us/@PileOfAnts

Nice full dex +1
Nice full dex
Crystalet
Crystalet Crystalet
LV.29 Zelda 2mo

My Arceus Drawing :)

My Arceus Drawing :)
My Arceus Drawing :)
Fr0stAb0t
Fr0stAb0t Fr0stAb0t
LV.16 I'm a Bot 2mo

Any of these fake or worth anything?

Any of these fake or worth anything?
Any of these fake or worth anything?
EscanorOfPride
EscanorOfPride EscanorOfPride
LV.20 I'm a Bot 2mo

Congratulations To The Winners 🎉

DM me here or on giv.gg to claim your prize

Congratulations To The Winners 🎉
Congratulations To The Winners 🎉
MeltanMaster
MeltanMaster MeltanMaster
LV.26 4x Champion! 2mo

Come On!!!

I have been waiting for decade for Gen 4 remake!!!

Come On!!!
Come On!!!
SmallStuff115
SmallStuff115 SmallStuff115
LV.23 Let's Party! 2mo

Did anybody else catch like 50 magmars in a row like 2 days ago?

Idk if it's just a glitch but magmars kept spawning in my location
On the bright side I got magmortar

Did anybody else catch like 50  magmars in a row like 2 days ago?
Did anybody else catch like 50 magmars in a row like 2 days ago?
LittleBen
LittleBen LittleBen
LV.29 Bamboozled 2mo

Max CP.. plus CP boost.

Max CP.. plus CP boost.
Max CP.. plus CP boost.
Mamasaurus
Mamasaurus Mamasaurus
LV.16 Dream Chaser 2mo

Umm

So there I am shiny hunting igglybuff because I want/need jigglypuff and as I’m laboriously hatching eggs I’m wonder trading all my spare once and by complete chances March wondertrades me an igglybuff.

And I’m thinking huh maybe I’ve already traded with this guy but I’m then I see it’s in a repeat ball and mine are in love balls so I thought nothing of it until I went to wondertrade it again and what do you know, it’s a shiny igglybuff and because they look so similar I didn’t even notice.

Plus it’s not hacked because it was caught in a raid at lvl 19 which it is now and it has the same OT as the guy who wondertraded it to me.

But I’m still hunting because I want a love ball one and because I’m very stubborn.

Umm
Crystalet
Crystalet Crystalet
LV.29 Zelda 2mo

Just evolved my machop shiny!

Yay

Just evolved my machop shiny!
Just evolved my machop shiny!
Firefart1
Firefart1 Firefart1
LV.7 Nomad 2mo

I need your opinion on this idea

Everyone remembers brandon from sinnoh the guy who control the regi trio. I thought about doing that same thing in my sword what do you think

I need your opinion on this idea
Dustin Damrill
Dustin Damrill Dustin Damrill
LV.21 S 2mo

Community Day Was Good

Community Day Was Good
Community Day Was Good
OffTheGrid OffTheGrid
LV.20 Assassin 2mo

Idk what's going on anymore

Idk what's going on anymore
Idk what's going on anymore
Iamlonley
Iamlonley Iamlonley
LV.2 Lurker 2mo

🙈If you could go follow me on tik tok that would make my day, thanks 😄

🙈If you could go follow me on tik tok that would make my day, thanks 😄
🙈If you could go follow me on tik tok that would make my day, thanks 😄
Xx JA xX 03
Xx JA xX 03 Xx JA xX 03
LV.20 Groot 2mo
12345678910
Home