iixtiaxii iixtiaxii LV.26 Rare Candy
Oct 22, 2019, 10:32 AM 840 read

If you know, you know

Overwatch: Memes - If you know, you know image 1

Comment 17

  • Jxshy LV.23 Boo! Oct 23, 2019, 05:51 AM

    Bruh.... Brings a tear to my eye

  • JrCarrt LV.3 Lurker Oct 22, 2019, 10:43 PM

    I miss it

  • ImFawnze LV.23 Be my Mootentine ❤️ Oct 23, 2019, 09:20 PM

    Damn. Everything has changed so much.

  • TheAntGamerr LV.2 RIP Oct 24, 2019, 12:55 PM

    bruh lets not forget sym being a support

  • Revenant LV.14 Assassin Oct 24, 2019, 03:00 PM

    I know... and my friends don’t believe when I tell them how it was before

  • FaZe_leche069 LV.8 Nomad Oct 26, 2019, 08:56 AM

    i miss that shit

  • EnVy_M0NZT3R LV.24 Happy 2020! Oct 26, 2019, 11:27 AM

    Nah, whos that woman with the purple stuff? Or that man with the white stripes? Dont remember them? Xd

  • NO NAME verified Oct 28, 2019, 05:11 AM

    my first time playing OW was when that was still around. I don't remember if Mercy still had mass rez

  • Nop LV.19 I Love Food Oct 28, 2019, 11:35 AM

    only 90's kids will remember sym being a support with sheild generator or tp.

  • Im P2W LV.2 Lurker Oct 30, 2019, 02:31 AM

    Fuck defense heroes

  • ZaneStar verified LV.28 Rare Candy Oct 23, 2019, 01:32 PM

    lol

  • ImFawnze LV.23 Be my Mootentine ❤️ Oct 25, 2019, 06:16 AM

    Looks like I'm the first to be healed! ☺️

  • EmyR6 Recruit LV.24 Wolf Oct 26, 2019, 03:43 PM

    Oh good old times .😢

  • Phantom_Sai LV.18 Duo queue god Oct 26, 2019, 10:35 PM

    truee

  • Mr. Potassium LV.13 Chief Oct 31, 2019, 11:34 AM

    i need my defence!!

12
Home