Chonky_operator LV.10 OPFOR
Feb 12, 2021, 03:49 AM 161 read

Any one want to be my valentine πŸ˜‚πŸ˜‚

No but seriously πŸ’€

Comment 10

  • T5 Gaming LV.2 Lurker Feb 12, 2021, 03:52 AM

    idk

  • Chonky_operator LV.10 OPFOR Feb 12, 2021, 03:52 AM

    Lmao

  • CrimsonGold LV.10 Wolf Feb 12, 2021, 05:33 AM

    I'm sure you'll find someone <3

  • Chonky_operator LV.10 OPFOR Feb 12, 2021, 05:33 AM

    Ik lol. In 60 years

  • penguin0666 LV.20 Genius Feb 12, 2021, 05:37 AM

    will happen some day! 😎🦍

  • Chonky_operator LV.10 OPFOR Feb 12, 2021, 05:38 AM

    Yeah ig, by one day you mean the 19th May 2154

  • PhilipAPlatypus LV.4 Lurker Feb 12, 2021, 05:51 AM

    y'all like ducks or nah?

  • Chonky_operator LV.10 OPFOR Feb 12, 2021, 05:55 AM

    Who doesn't? πŸ˜‚

  • PhilipAPlatypus LV.4 Lurker Feb 12, 2021, 05:56 AM

    Had to be sure ya know

  • Chonky_operator LV.10 OPFOR Feb 12, 2021, 06:10 AM

    Yeah haha

1
Home