DisrmedDireWolf LV.28 Wolf
Jun 29, 2020, 09:25 PM 215 read

Bastion is too fucking good ๐Ÿ˜‚

Overwatch: General - Bastion is too fucking good ๐Ÿ˜‚ video cover image 0

Thanks for your time if you spent any and I love all my little Wolfies and as always... Enjoy! โค

Comment 45

  • Privatebutter65 LV.32 Dub Collector Jun 29, 2020, 09:36 PM

    You trying to steal my main?!?

  • DisrmedDireWolf LV.28 Wolf Jun 29, 2020, 09:36 PM

    Nope, Mei and Junk only for me bro

  • Defaultiest.Soop LV.30 Default Savior Jun 29, 2020, 09:54 PM

    butter

  • NO NAME verified Jul 1, 2020, 05:36 AM

    Well, you were being pocketed. Nice clip tho

  • DisrmedDireWolf LV.28 Wolf Jul 1, 2020, 05:50 AM

    My apologies but what does Pocketed mean? I'm still fairly new so I don't know all the terms

  • NO NAME verified Jul 1, 2020, 05:52 AM

    Basically just being constantly healed and kept alive by a support. So their priority was you. So Iโ€™m this case the mercy was healing and giving you damage boost.

  • DisrmedDireWolf LV.28 Wolf Jul 1, 2020, 06:00 AM

    I mean to be fair that is the point of a support and Bastion does deal the most damage in a short period of time so give a decent Bastion player a damage boost and the games yours, that's fax though, well from what I have experienced so far ๐Ÿ˜…

  • NO NAME verified Jul 1, 2020, 06:13 AM

    Yes itโ€™s so overpowered. Have you played competitive yet? Because when you get into higher ranks, itโ€™s really easy to counter bastion if your team has communication. Just for future reference.

  • DisrmedDireWolf LV.28 Wolf Jul 1, 2020, 06:15 AM

    I played 1 competitive game for each class and lost them all because the low ranks well, they seem to be quite well... mentally challenged

  • NO NAME verified Jul 1, 2020, 06:16 AM

    DisrmedDireWolfย  I agree, itโ€™s quite a struggle to get a good team

  • DisrmedDireWolf LV.28 Wolf Jul 1, 2020, 06:18 AM

    Yes, but the enemy team always seem to be my level by my team are just 2 year old Fortnite kids that have 26 different mental issues ;-;

  • Pure Nick LV.24 PlayStation Jun 29, 2020, 09:35 PM

    Are you still online

  • DisrmedDireWolf LV.28 Wolf Jun 29, 2020, 09:36 PM

    Yes indeed

  • Pure Nick LV.24 PlayStation Jun 29, 2020, 09:36 PM

    You wanna play

  • DisrmedDireWolf LV.28 Wolf Jun 29, 2020, 09:37 PM

    Yeah sure

  • DisrmedDireWolf LV.28 Wolf Jun 29, 2020, 09:37 PM

    You on Xbox right?

  • Pure Nick LV.24 PlayStation Jun 29, 2020, 09:37 PM

    No

  • DisrmedDireWolf LV.28 Wolf Jun 29, 2020, 09:38 PM

    Oh damn, we can't play then ๐Ÿ˜… my apologies

  • Pure Nick LV.24 PlayStation Jun 29, 2020, 09:38 PM

    DisrmedDireWolfย  It's fine

  • gumby2383 LV.24 Beast Jun 29, 2020, 09:38 PM

    I know right

  • DisrmedDireWolf LV.28 Wolf Jun 29, 2020, 09:38 PM

    So crazy good, and I have an even better game that I'm about to post proving it ๐Ÿ˜‚

  • Defaultiest.Soop LV.30 Default Savior Jun 29, 2020, 09:41 PM

    we gonna have 2 play games sometime

  • DisrmedDireWolf LV.28 Wolf Jul 1, 2020, 06:22 AM

    Sure thing but I'm on Xbox

  • Defaultiest.Soop LV.30 Default Savior Jul 1, 2020, 06:27 AM

    but like, same here

  • DisrmedDireWolf LV.28 Wolf Jul 1, 2020, 06:31 AM

    Oh sweet

  • Defaultiest.Soop LV.30 Default Savior Jul 1, 2020, 06:31 AM

    indeed

  • Elfi LV.31 Rare Candy Jun 29, 2020, 09:52 PM

    pewpew

  • Nero The Hero LV.20 Letโ€™s play R6! Jun 29, 2020, 10:52 PM

    I hate playing against bastion, if I do it usually makes me go off

  • Withyourdad#1307 LV.2 Survivor Main Jun 30, 2020, 03:00 AM

    I hate you

  • DisrmedDireWolf LV.28 Wolf Jul 1, 2020, 06:23 AM

    Dude same

  • SpeedsterStreak LV.2 Lurker Jun 30, 2020, 07:33 AM

    bro gonna be honest with ya, I'd love to play with you... not gonna lie I need friends lol

  • DisrmedDireWolf LV.28 Wolf Jul 1, 2020, 06:23 AM

    Lol, I'd love to be good at the game though ๐Ÿ˜‚

  • Ikumi LV.2 Avatar Jul 1, 2020, 02:27 PM

    >:c
    Bastion players are mean

  • DisrmedDireWolf LV.28 Wolf Jul 1, 2020, 02:43 PM

    I'm afraid so ;-; that's how we gotta be to win ;-;

  • Ikumi LV.2 Avatar Jul 1, 2020, 02:45 PM

    meanie. I got absolutely melted by bastions every single game and our dps didn't do anything :(

  • DisrmedDireWolf LV.28 Wolf Jul 1, 2020, 02:56 PM

    hehe, we are just too OP

  • Ikumi LV.2 Avatar Jul 1, 2020, 02:56 PM

    stop targeting healers :c

  • DisrmedDireWolf LV.28 Wolf Jul 1, 2020, 03:03 PM

    Then they should stop walking in front of our bullets?

  • Ikumi LV.2 Avatar Jul 1, 2020, 03:05 PM

    DisrmedDireWolfย  it's not my fault people hate mercy

  • ConsoleGamer21 LV.3 Lurker Jul 4, 2020, 04:10 AM

    fr

  • ~โ™กHumblebeeiscuteโ™ก~ LV.3 Lurker Jul 5, 2020, 07:42 AM

    IKR

  • DisrmedDireWolf LV.28 Wolf Jul 5, 2020, 07:53 AM

    just too good

  • Dexify LV.17 Champion Jul 2, 2020, 08:25 AM

    jeez ๐Ÿ˜‚

  • Nine iota LV.4 Lurker Jul 3, 2020, 12:15 PM

    Your saying bastions to good wait till you see a genji who knows how to blade bro

  • SMITTYS_INSANE_69 LV.3 Lurker Jul 4, 2020, 08:25 AM

    Yeah no shit he is no skill

1
Home