GM Choco BIbi LV.22 GameManager
Feb 25, 2020, 02:56 PM 1,034 read

★Attention★ Lucid Adventure New Hero Silhouette!!

◆ Notice

  Woooooooowohhh!!!!! HOT NEWS arrived!!!   New Hero is coming for you!!! Who will be the first new hero you will be meeting?   First we will show you a silhouetto before revealing his awesomeness!

Lucid Adventure: ◆ Notice - ★Attention★ Lucid Adventure New Hero Silhouette!!   image 2

Whoa whoa whoa, this is exciting!! Can’t wait to awaken this hero!!! His awakened artwork will be so amazing!!!   Can you guess who this guy is?! We will be revealing him in the next announcement! :) Stay tuned!!  

Comment 30

  • THUCKER LV.19 Team Rocket Feb 25, 2020, 03:01 PM

    heart heater?

  • Lomo LV.24 Be my Mootentine ❤️ Feb 25, 2020, 02:56 PM

    Noice!

  • WeeBo LV.5 Lurker Feb 25, 2020, 03:05 PM

    yesss im sure that is heart heater

  • THUCKER LV.19 Team Rocket Feb 25, 2020, 05:17 PM

    I want water heater tho

  • Shonga LV.6 Thankful! Feb 25, 2020, 04:09 PM

    IS THAT HEART HEATER OMFG

  • Tyrr LV.2 Clearly Hacking Feb 25, 2020, 04:29 PM

    Constant ?

  • Mostbest LV.6 Titan Feb 25, 2020, 04:30 PM

    nah constant is already out bro

  • Mostbest LV.6 Titan Feb 25, 2020, 04:30 PM

    it will be heart heater

  • Tyrr LV.2 Clearly Hacking Feb 25, 2020, 05:04 PM

    oh wait you right lol

  • Mostbest LV.6 Titan Feb 25, 2020, 04:29 PM

    Heart heater nice still waiting for Tac ^_^

  • Konekochan LV.2 Lurker Feb 27, 2020, 02:13 PM

    Do you like Constan :3 ?

  • Mostbest LV.6 Titan Feb 27, 2020, 02:14 PM

    yea

  • Mostbest LV.6 Titan Feb 27, 2020, 02:14 PM

    in Webtoon meh he's kinda bad

  • Konekochan LV.2 Lurker Feb 27, 2020, 02:16 PM

    Yes, I also read this cartoon too ><
    But I think his story is sad T~T

  • Mostbest LV.6 Titan Feb 27, 2020, 02:19 PM

    I haven't read his story yet

  • Konekochan LV.2 Lurker Feb 27, 2020, 02:22 PM

    I advise you to read this story. It's very fun! 〜(꒪꒳꒪)〜

  • Mostbest LV.6 Titan Feb 27, 2020, 05:22 PM

    Konekochan  I will keep that in mind

  • HolyMint LV.7 Insomniac Feb 25, 2020, 08:18 PM

    I want Upooh tho

  • Buk_Choyy LV.3 Lurker Feb 25, 2020, 08:40 PM

    CONSTANTTTT

  • Resuu LV.4 Wolf Feb 25, 2020, 10:11 PM

    Is heart heater tank or deal? 🤔

  • Tyfury LV.3 Football Fan! Feb 26, 2020, 06:54 AM

    is this gonna be rate up gacha?

  • Chiyou LV.1 Mootie Feb 26, 2020, 08:00 AM

    that's heart heater!!!!

  • CoolGuy185 LV.1 Mootie Feb 26, 2020, 09:27 AM

    def heartheater

  • Coma93 LV.1 Mootie Feb 26, 2020, 12:35 PM

    I believe it's Heart Heater.

  • love_you LV.10 Fearless Feb 26, 2020, 01:39 PM

    Finally get to play as my man Yopi, sweet!

  • gamer926650583 LV.1 Mootie Feb 27, 2020, 01:20 AM

    can u guys add in heart heater's master next

12
Home