POSTS

Bruhh

Bruhh
JustOlaf JustOlaf LV.3 Lurker 12d
Bruhh

What is the best car???

ROMANIAGAMES LV.2 Lurker 12d
What is the best car???

Lmk if you wanna trade

I have a forest green 20xx blue print up for trade first come first serve

Lmk if you wanna trade
IGhostX1X LV.2 Lurker 12d
Lmk if you wanna trade

Today 8pm! Ranked RL!

Now that I improved to Gold 3 I defenitly need a Good/Desent teammate! Today 8 pm on EU-Servers! Appriciate if you comment your rank and if you want to play!

Today 8pm! Ranked RL!
iGLENNiq iGLENNiq LV.3 Lurker 12d
Today 8pm! Ranked RL!

Bruhh

Bruhh
JustOlaf JustOlaf LV.3 Lurker 12d
Bruhh

500 + credits for a fennec

Xbox Dizd Dizzer

Tavian Bell Tavian Bell LV.3 Lurker 12d
500 + credits for a fennec

Looking for a third to play hockey! No lower than platinum 3

Yoda7510 LV.2 Lurker 12d
Looking for a third to play hockey! No lower than platinum 3

Colored Mohawk plz

Any color is fine but we have to negotiate

Nick Meridionale LV.2 Lurker 12d
Colored Mohawk plz

Need octane decal

Any animated octane decal

Keepaaa Keepaaa LV.3 Professional Noob 12d
Need octane decal

Wanting lanterns

I've got some imports that I'll trade for lanterns. Ps4

JuicyFruit237 JuicyFruit237 LV.3 Lurker 12d
Wanting lanterns

Really want colored sparkles boost

I’ll give credits...on Xbox

XxRetiredAt38xX XxRetiredAt38xX LV.2 Lurker 12d
Really want colored sparkles boost

Hi, i just bought the game anyone some presents

james trefor LV.2 Lurker 12d
Hi, i just bought the game anyone some presents

I want a fennec

I will trade a lot for fennec

T0X1C_PHANTOM T0X1C_PHANTOM LV.4 Lurker 12d
I want a fennec

Would someone trade me an wolverine or a mystery decal explosion for a Blue print explosion

Would someone trade me an wolverine or a mystery decal explosion for a Blue print explosion
Benderman1119 LV.7 Nomad 12d
Would someone trade me an wolverine or a mystery decal explosion for a Blue print explosion

Just tryna play some casual 2s or 3s maybe trade but mostly tryna have fun mic plz 15+

RayTheSlumpGod RayTheSlumpGod LV.9 Clearly Hacking 12d
Just tryna play some casual 2s or 3s maybe trade but mostly tryna have fun mic plz 15+

Is this any good been trying for 30 mins first 1

Is this any good been trying for 30 mins first 1
Xtc2004 LV.2 Lurker 12d
Is this any good been trying for 30 mins first 1

What do you think about this game

I think it's a really good game but I don't play it alot so I'm not that good

Nick Klaasen Nick Klaasen LV.4 Jumpmaster 12d
What do you think about this game

Trade - 20XX lime and pink - Mainframe pink Blueprint

Xbox gt
Dadley Gx

Hadley Edwards Hadley Edwards LV.2 Lurker 12d
Trade - 20XX lime and pink - Mainframe pink Blueprint

Trade blueprint- 20xx pink and lime - mainframe pink

Xbox gt Dadley Gx

Hadley Edwards Hadley Edwards LV.2 Lurker 12d
Trade blueprint- 20xx pink and lime - mainframe pink

Anybody wanna trade on rocket league Xbox ?

SQUISHYBalzz SQUISHYBalzz LV.2 Lurker 12d
Anybody wanna trade on rocket league Xbox ?

Ps4

Looking for any inverted wheels

Bunchman_ Bunchman_ LV.4 Lurker 12d
Ps4

Trying to trade and also to play and have a mic and sense of humor

Sharpiesnifr69 Sharpiesnifr69 LV.2 Lurker 12d
Trying to trade and also to play and have a mic and sense of humor

Need 2s partner

ArcBear ArcBear LV.2 JUST SEND IT 12d
Need 2s partner

Looking for plat 1 teammate Xbox

Xbox no comms required

Beewoopeay LV.2 Lurker 12d
Looking for plat 1 teammate Xbox

i need team

i need a duo or trio for ranked, i am currently unranked

coqy_ LV.2 Lurker 12d
i need team

hi i want fennec car ?

the offer this my id Abdulla_Ali324
invt me to trade

Abdulla_Ali3241 Abdulla_Ali3241 LV.3 Lurker 12d
hi i want fennec car ?

Looking for new squad member

https://moot.us/lounges/9/boards/42/posts/2728307/looking-for-squad-member

The Fvcking Batman The Fvcking Batman LV.17 Dub Collector 12d
Looking for new squad member

I want a fennec I will trade for it

I really want a fennec I’ll give some good wheels and other imports

T0X1C_PHANTOM T0X1C_PHANTOM LV.4 Lurker 12d
I want a fennec I will trade for it

Wanting solar flare

I'm on ps4. I can trade reaper for solar flare and maybe some other items if needed.

JuicyFruit237 JuicyFruit237 LV.3 Lurker 12d
Wanting solar flare

Gotta few blueprints any1 wanna trade Xbox

Bama Uzai LV.2 Lurker 12d
Gotta few blueprints any1 wanna trade Xbox

Looking for chill people that will actually help me get better I'm plat in doubles

My psn is GLXY_UNIVERSAL

Flameatron0502 Flameatron0502 LV.14 Chief 12d
Looking for chill people that will actually help me get better I'm plat in doubles

All I want is an endo I’ll give a painted twinzer lime or a saffron merc

fortnitesweatynoob LV.4 Lurker 12d
All I want is an endo I’ll give a painted twinzer lime or a saffron merc

So, is there a way to get a teammate?

You want to team up?
This rank ⬇️⬆️

So, is there a way to get a teammate?
iGLENNiq iGLENNiq LV.3 Lurker 13d
So, is there a way to get a teammate?

Rocket League Grind?!

Hello MootWorld! I'm grinding in rocket league ranked. GOLD 2 at the moment, someone who wants to help me? Thanks 👍🏆

Rocket League Grind?!
iGLENNiq iGLENNiq LV.3 Lurker 13d
Rocket League Grind?!

Ps4 trade only

Forest green octane, orange zombas and atomizer along with a total decal.

Blxnkxy Blxnkxy LV.17 Sage 13d
Ps4 trade only

Oof

🎮Follow @martinegl17
🎮Turn post notifications on
🎮Leave a ❤
.
Song: I'd Love to Change the World - Jetta (Matstubs remix)
.
▪Hashtags : #gamergirl #r6 #r6clips #rainbowsixsiege #fortnite #clips #rocketleague #rlclips #rocketleagueclips #cod #codmw #callofduty #fps #gameplay #ace #dropshot #glitch

Oof
Martinegl17 Martinegl17 LV.2 Lurker 13d
Oof

Looking for partner

I'm silver 3 no lower than that plz

ttv_tate014 LV.3 Lurker 13d
Looking for partner

Ranked and future 2s partner needed

Rank is dependable between gold three to diamond three

gamer567146116 LV.1 Mootie 13d
Ranked and future 2s partner needed

LOOKING FOR RECRUITS

The organization is NEO. We about grinding with smaller youtubers and streamers to get there name out there. We are looking for
▪︎Competitive Players ▪︎
▪︎Snipers/Trickshoters ▪︎
▪︎Pubstompers ▪︎
▪︎Graphic Designers / Editors ▪︎
▪︎Content Creators / Streamers▪︎
If wanting to join or have questioned dm myself on here. And I will fill you in on any questions needed we are also Sponsored By Anything Gaming in Indiana. And have Jerseys and Merch on the way. Thank you for your Time.
OTHER GAMES WE NEED PLAYERS IN ARE
▪︎Apex Legends
▪︎R6
▪︎Rocket League
▪︎CSGO
▪︎LoL
▪︎Destiny

▪︎YouTube Team Channel ▪︎
https://www.youtube.com/channel/UCnE2CFAlrSioAR6FcDGd0Zg

N.E.O Org. N.E.O Org. LV.8 Jumpmaster 13d
LOOKING FOR RECRUITS

A nohter doupel touch 👍😉

A nohter doupel touch 👍😉
NRJ LV.4 Lurker 13d
A nohter doupel touch 👍😉

Trading cars wheels and boost for credits

I only want credits don’t try and pull some fuck shit

Demonized13 Demonized13 LV.2 Lurker 13d
Trading cars wheels and boost for credits

Silver 3 2s

Looking to hang out and trade and play some 2s

ttv_tate014 LV.3 Lurker 13d
Silver 3 2s

Need doubles partner I'm gold low gold.

On xbox pls have mic I'm 13 not a queer tho

qR basket is xbox LV.2 Lurker 13d
Need doubles partner I'm gold low gold.

Has thishappend to anyone?

Has thishappend to anyone?
Hulk Man111 Fortier Hulk Man111 Fortier LV.4 JUST SEND IT 13d
Has thishappend to anyone?

Plat 2 need a 2s partner

Just inv me

RS_Skies RS_Skies LV.2 Lurker 13d
Plat 2 need a 2s partner

Any one wanna trade I’m new and need free cars please

Ps4 username Wheelz325

WHEELZ325 WHEELZ325 LV.3 Lurker 13d
Any one wanna trade I’m new and need free cars please

Have a fennec want c

MachineAuto324 LV.5 Lurker 13d
Have a fennec want c

I'm plat 2 need someone to play with comp

Type your gamer tag if you want to play

RS_Skies RS_Skies LV.2 Lurker 13d
I'm plat 2 need someone to play with comp

How can I tag RL in my bio pls help

Just DM me if you know

NRJ LV.4 Lurker 13d
How can I tag RL in my bio pls help

Have heat want offers

Need new wheels, or I could add for a painted octane

Xbox @benjanimann

Benjaniman Benjaniman LV.3 Lurker 14d
Have heat want offers
12345678910
Home