Please live pupg ? Example 😂😂

Please live pupg ? Example 😂😂
Jeep Laø LV.2 Lurker 7mo
Please live pupg ? Example 😂😂

First Game in a While

Tried Payload Mode after deciding to come back to PUBGM. Also played with my friend. I think we did good.

First Game in a While
Izuramii Izuramii LV.2 Lurker 7mo
First Game in a While

Need teammates for erangle map want to push rank send your id

ROHIT RAJPUT ROHIT RAJPUT LV.2 Lurker 7mo
Need teammates for erangle map want to push rank send your id

We need onr more person to win we have me my friend and his brother!!!!

We can win

gamer187403020 LV.3 Lurker 7mo
We need onr more person to win we have me my friend and his brother!!!!

NEED GIRLS SQUAD

MY NAME ON PUBG TTV0FrenZy

TheBlackComando LV.3 Lurker 7mo
NEED GIRLS SQUAD

16 Kill Solo Win (highlights)

This was a fun game, I think I have to lower my red dot sens tho. Gg to everyone

Music Credit: https://instagram.com/etherealaudios_?igshid=ms9db0glevcx

16 Kill Solo Win (highlights)
RookeCookie01 RookeCookie01 LV.24 Team Player 7mo
16 Kill Solo Win (highlights)

First match I played, I got the Halloween mode

like 9 of those kills were with a UMP45

First match I played, I got the Halloween mode +1
SteelSoul99 SteelSoul99 LV.21 Big Chungus 7mo
First match I played, I got the Halloween mode

30 elims as a team

Mixer.com/DecentLlama9410

30 elims as a team
NO NAME verified 7mo
30 elims as a team

Wow that sucks 🙄

Wow that sucks 🙄
RookeCookie01 RookeCookie01 LV.24 Team Player 7mo
Wow that sucks 🙄

Pro pubg player

Pro pubg player +1
Saucypants 6 YT LV.2 Lurker 7mo
Pro pubg player

Lol

Lol

Lol
Paulanton17 Paulanton17 LV.2 Lurker 7mo
Lol

Carried him to his first win 8 elims subscibe to me on moot

Mixer.com/Decent.com

Carried him to his first win 8 elims subscibe to me on moot +2
NO NAME verified 7mo
Carried him to his first win 8 elims subscibe to me on moot

Calling all PUBG players to a battle royale Turnament if u wanna play message me

If u want to play a battle royale with people from all over the world that u can communicate to then say your interested and comment it to me

AydenYeetsKids AydenYeetsKids LV.3 Lurker 7mo
Calling all PUBG players to a battle royale Turnament if u wanna play message me

PUBG Pro

First game of PUBG in a year

PUBG Pro
YT_ant65 YT_ant65 LV.2 Lurker 7mo
PUBG Pro

Join me plz

Come join me in PUBG MOBILE! https://www.pubgmobile.com/en/event/inviteplay/?module=1003100&uid=5528575983&teamid=68196023302275490&src=system&adjust_t=d05sefz_ejv4ir5&adjust_deeplink=igame1320%3a%2f%2fmodule%3d1003100%26uid%3d5528575983%26teamid%3d68196023302275490%26src%3dsystem&region=gl

Gamer z Gamer z LV.2 Lurker 7mo
Join me plz

Anyone wanna play some PUBG with me dm me your user name

MINE IS AydenYeetsKids JOIN MY CLAN U GET FREE STUFF AND RANKS FROM ME

AydenYeetsKids AydenYeetsKids LV.3 Lurker 7mo
Anyone wanna play some PUBG with me dm me your user name

New Phone = Pubg Mobile (10k Solo Win)

Apologies for the static

New Phone = Pubg Mobile (10k Solo Win)
RookeCookie01 RookeCookie01 LV.24 Team Player 7mo
New Phone = Pubg Mobile (10k Solo Win)

HEHE BOI

HEHE BOI

Dàrkśøùł LV.2 Lurker 7mo
HEHE BOI

Join if you want english only

English only pls

MrSnipez LV.2 Lurker 7mo
Join if you want english only

13 kills squad BTW

13 kills squad BTW
YT_ant65 YT_ant65 LV.2 Lurker 7mo
13 kills squad BTW

Need duo teammates

I'm looking for anyone who will play Duos with me. Preferably has a good connection and is okay at the game.

YaBoiEE69 LV.6 Nomad 7mo
Need duo teammates

Come on anybody

Come on anybody
BiggyDeeJr BiggyDeeJr LV.2 Lurker 7mo
Come on anybody

Winner winner chicken dinner 20 eliminations as a team

Mixer.com/DecentLlama9410
DecentLlama9410

Winner winner chicken dinner 20 eliminations as a team +1
NO NAME verified 7mo
Winner winner chicken dinner 20 eliminations as a team

What

DeathxDroid DeathxDroid LV.5 Mummy 7mo
What

Got a new phone so I downloaded pubg mobile, depending how much battery it sucks, I may keep it

RookeCookie01 RookeCookie01 LV.24 Team Player 7mo
Got a new phone so I downloaded pubg mobile, depending how much battery it sucks, I may keep it

Working on making a pubg clan

I dont know why, it seemed interesting, I just went ahead,and now I'm working on it,yea...

Working on making a pubg clan
Snowmankiller01 Snowmankiller01 LV.15 Mobile 7mo
Working on making a pubg clan

First game in a while

First game in a while
jokaman25 LV.2 Lurker 7mo
First game in a while

I need some friend to play with

Ill send friend request

Timysocool Timysocool LV.7 Beast 7mo
I need some friend to play with

New phone- new pubg account- automatic dub! 🔥💦

This new phone I copped has tons of new space and is perfect for pubg mobile! It's probably one of the easiest mobile battle royale games.
#pubg
#pubgmobile #rastasenpai #moot
#muchlove

New phone- new pubg account- automatic dub! 🔥💦
Rastapurple420 Rastapurple420 LV.23 Bandit 7mo
New phone- new pubg account- automatic dub! 🔥💦

Down to play Duos On PUBG Mobile. Interested?

Mic Required. Europe and need to know fluent English

Kosta Gerber LV.2 Lurker 7mo
Down to play Duos On PUBG Mobile. Interested?

Just another DUB

Just another DUB +2
BiggyDeeJr BiggyDeeJr LV.2 Lurker 7mo
Just another DUB

Pubg

Anyone Wanna Play Duos Squads Pubg Mobile

Wich.Offical LV.2 Lurker 7mo
Pubg

Meele weapons in pubg be like

Meele weapons in pubg be like
NO NAME verified 7mo
Meele weapons in pubg be like

Squads. Want to improve gameplay. Waiting...

TheTAKLA LV.2 Lurker 7mo
Squads. Want to improve gameplay. Waiting...

Anyone?

Anyone? +2
BiggyDeeJr BiggyDeeJr LV.2 Lurker 7mo
Anyone?

Looking for English speaking players to start squad anyone down?

Username: JoshShotBot

Requirements: Must be decent at game and must have mic. Also must speak fluent English.

I will be on for a while so anyone that’s what’s to play friend me and join up.

Meerkat Meerkat LV.3 Lurker 7mo
Looking for English speaking players to start squad anyone down?

Pubg Mobile

I need a duo partner in pubg mobile ASAP add me my ign is BigChungusSucc please speak English

PubgMobileLegend LV.2 Lurker 7mo
Pubg Mobile

Anyone wanna run some duos

BiggyDeeJr BiggyDeeJr LV.2 Lurker 7mo
Anyone wanna run some duos

Let’s play

Let’s play i am a good and competitive player looking for good players with mics

Kingty0000 LV.5 Hunter 7mo
Let’s play

Lets slap some cheeks (mobile)

Come and join me

checkpm checkpm LV.6 Clearly Hacking 7mo
Lets slap some cheeks (mobile)

PUBG Mobile Duos

HMU if you wanna play duos with me no requirements just want to have fun

pineapplezxx pineapplezxx LV.3 Lurker 7mo
PUBG Mobile Duos

Anyone down for some duos ? Add me smballs

Mercy2 Mercy2 LV.3 Lurker 7mo
Anyone down for some duos ? Add me smballs

Schnell Level hochkommen und geld bekommen gratis

Moinservusmoin LV.2 Lurker 7mo
Schnell Level hochkommen und geld bekommen gratis

Edits

Its been a while since o did pubg

Edits
CallMeDeadShot/W8iT CallMeDeadShot/W8iT LV.8 Deadeye 7mo
Edits

How though

How though
Tommy_C4 Tommy_C4 LV.3 Lurker 7mo
How though

PUBG mobile is great so play wit me

Come join me in PUBG MOBILE! https://www.pubgmobile.com/en/event/inviteplay/?module=1003100&uid=5625482334&teamid=297621184707900236&src=system&adjust_t=d05sefz_ejv4ir5&adjust_deeplink=igame1320%3a%2f%2fmodule%3d1003100%26uid%3d5625482334%26teamid%3d297621184707900236%26src%3dsystem&region=gl

Christopherplayz Christopherplayz LV.2 Lurker 7mo
PUBG mobile is great so play wit me

Chillin

Need a duo partner or some people for squads cause im bored asf and just lookin to chill

In-game name:C4pt4inPric3

GameAndChill LV.3 Lurker 7mo
Chillin

Anybody wanna play prefer if u have a mic

T4ex T4ex LV.4 Lurker 7mo
Anybody wanna play prefer if u have a mic

Looking for some people to play some squads or fuos with ur choice

T4ex T4ex LV.4 Lurker 7mo
Looking for some people to play some squads or fuos with ur choice

Join me

Looking for mobile players that are good and ready to win but also meme must have mic

Kingty0000 LV.5 Hunter 7mo
Join me
12345678910
Home