flags and Camouflage

do they give any Bonus in combat?

flags and Camouflage
gamer505909612
gamer505909612 gamer505909612
LV.1 Mootie 2years

2 T5 Masterwork and 2 Legendary Blueprints

Ok. Im done uth voyage day 46 and now I got 2 T5, currently at voyage day 55 and will try to beat voyage day 60 tomorrow for 2Legendary blueprint rewards. I just hope to get either Missouri or Yamato this time. Cuz it always gives me 4star ships whenever i use those kind of blueprints. I'm actually pissed of with the unfair RNG.

2 T5 Masterwork and 2 Legendary Blueprints
2 T5 Masterwork and 2 Legendary Blueprints
US 7th Fleet Command
US 7th Fleet Command US 7th Fleet Command
LV.7 Nomad 2years

weird

apparently the lsp system gives me bunch of shimakazes when i view construction display

weird
PacificFleetWFC
PacificFleetWFC PacificFleetWFC
LV.22 S 2years

5 star

Another shimakaze? wow.....

5 star
PacificFleetWFC
PacificFleetWFC PacificFleetWFC
LV.22 S 2years

Unique lvl60+ ships still not enough for Voyage Day 50

I'm tired of finding a way to beat voyage day 50. Is there anyone here done with that level? And also how many diamonds you spend just to get a Missouri or Yamato? Is there any tricks or something on legend supply packs to get one of these two?

Unique lvl60+ ships still not enough for Voyage Day 50 +2
Unique lvl60+ ships still not enough for Voyage Day 50
US 7th Fleet Command
US 7th Fleet Command US 7th Fleet Command
LV.7 Nomad 2years

Well, lucky ones

I just got Iowa and Shimakaze in recent days...

Well, lucky ones
Well, lucky ones
葉元淯 葉元淯
LV.4 Lurker 2years

yes my luck back

got 5 star shimakaze from lsp

yes my luck back
PacificFleetWFC
PacificFleetWFC PacificFleetWFC
LV.22 S 2years

wierd msp

i got yamato from msp

wierd msp
PacificFleetWFC
PacificFleetWFC PacificFleetWFC
LV.22 S 2years

Thanks Game! I guess?

Gib Yamato

Thanks Game! I guess? +1
Thanks Game! I guess?
Kento Bento Box Kento Bento Box
LV.4 Lurker 2years

Difference between Aircraft Carriers ?

Hosho, Bogue and Ryuo have the same life, dmg and other stats... whats the differnet between the CV´s ?

Difference between Aircraft Carriers ?
Jerenil | GER
Jerenil | GER Jerenil | GER
LV.8 Nomad 2years

nice

i opened lsp got philidelphia

nice
PacificFleetWFC
PacificFleetWFC PacificFleetWFC
LV.22 S 2years

LMAO

Already hav tht and why Devs wants to give her again?
Pls just give her to other who wants dude

LMAO
LMAO
SladAss
SladAss SladAss
LV.14 Enderman 2years

luck luck luck

I told yaaaa
My lucks are backkkkk

luck luck luck
luck luck luck
SladAss
SladAss SladAss
LV.14 Enderman 2years

This fleet is overpowered

what ship that i can add to improve fleet

This fleet is overpowered
This fleet is overpowered
Marc WW2 and games
Marc WW2 and games Marc WW2 and games
LV.7 Nomad 2years

bad random number generators and devs

i need yamato not fucking nagato fucking london fucking warspite and fucking 3 and 2 stars fuck you devs.

bad random number generators and devs
PacificFleetWFC
PacificFleetWFC PacificFleetWFC
LV.22 S 2years

jeje

a

jeje
jeje
gamer456265788
gamer456265788 gamer456265788
LV.1 Mootie 2years

Sub Batteries

Sometime my Yamato's sub batteries dont shoot even when they reach the enough range
I compared w Missouri's sub batteries range.
Yamato has 2.51km
Missouri has 2.12km
A few different ranges but sometime Yamato didnt shoot even tho Missouri was shooting
Ik their reloading time but Yamato's things didnt shoot in all the time
They r aiming at enemy ships without shooting
Zzzz

Sub Batteries
SladAss
SladAss SladAss
LV.14 Enderman 2years

Luck Luck

LUCKS ARE BACK MF

Luck Luck
Luck Luck
SladAss
SladAss SladAss
LV.14 Enderman 2years

After crazy trying...

Well, I just use 7000 diamonds on LSP, only obtain 5 5-stars, thanks dev.

Also, I stuck in Master because the weird mechanism of PVP, which made me met same enemy 3 times in one day, the only thing I can do is watching those who combat power is apparently lower than me (for 100000 or more) reaching higher rank.

Dev, I really love this game, something sad is caused by chance, But you guys really need to consider the whole game and improve it.

After crazy trying...
葉元淯 葉元淯
LV.4 Lurker 2years

deployment

I need help with my line up

deployment
deployment
gamer905608841
gamer905608841 gamer905608841
LV.4 Lurker 2years

Pls..............LSP PLEASE!

Please give me the Yamato,LSP!

Pls..............LSP PLEASE!
PacificFleetWFC
PacificFleetWFC PacificFleetWFC
LV.22 S 2years

line up

I need help with my deployment line up

line up
gamer905608841
gamer905608841 gamer905608841
LV.4 Lurker 2years

this shit is getting old

okay so will somebody please tell me how to get more stars on the Mission segments I've replayed them over and over with different Rarity level ships and star ratings everything

this shit is getting old
this shit is getting old
gamer697127761
gamer697127761 gamer697127761
LV.1 Mootie 2years

Can not login

Every time stuck at test driving ship. any tips how to login ?

Can not login
gamer100921771
gamer100921771 gamer100921771
LV.1 Mootie 2years

The 2 5 stars i got today

There they are. Both of them were earned from LSP

The 2 5 stars i got today +1
The 2 5 stars i got today
PacificFleetWFC
PacificFleetWFC PacificFleetWFC
LV.22 S 2years

devs

Just add missouri or iowa to the research plan. I will be so fckin happy BUT I THINK NO CUZ U COULDNT CUZ I CANT GET MISSOURI OR IOWA CUZ OF U DEVS. THATS NOT FCKIN FUNNY.

devs
NO NAME NO NAME
2years

DEVS ARE U FCKIN KIDD ME?

FOR NO REASON U ARE STOPPING ME FROM GETTING MISSOURI AND IOWA. TODAY I GOT FCKIN YAMATO. I DONT FCKIN CARE IF ITS GOOD I WANT IOWA AND MISSOURI. I WAIT SO FCKIN LONG AND WHAT? I ONLY GET FCKED ROAYL CUNTS AND KSG SHITZ. EVEN PACIFIC WITH HIS 4 ACCOUNTS OPENED 1 LSP AND GOT MISSOURI??!!! U FCKIN KIDD ME DEVS. I M JUST ASKIN WHY WHY? AND I GOT ANSWER. FCK U DEVS U CUNTS. U ONLY WANT ME TO GET PISSED. AGAIN -#- FUCK YOU DEVS -#-

DEVS ARE U FCKIN KIDD ME?
NO NAME NO NAME
2years

LSP wow

I got rare Z46 from LSP and Missouri from LSP. What is happening?

LSP wow
PacificFleetWFC
PacificFleetWFC PacificFleetWFC
LV.22 S 2years

MISSOURI FROM LSP

I was listeming to Yamato music,bought 1 LSP,got 5 star Missouri!

MISSOURI FROM LSP
PacificFleetWFC
PacificFleetWFC PacificFleetWFC
LV.22 S 2years

Bruh

Thanks LSP but I already got tht MF

Bruh
Bruh
SladAss
SladAss SladAss
LV.14 Enderman 2years

NICE

NICE
NICE
pinkpig
pinkpig pinkpig
LV.2 Lurker 2years

i hope not ksg or roayl cunt navy

Please devs gimme missouri or iowa. If not u are being a cunts.

i hope not ksg or roayl cunt navy
i hope not ksg or roayl cunt navy
NO NAME NO NAME
2years

not funny devs

Gettin FCKIN ROAYL CUNT NAVY SHIPS is boring. But givin to someone only ships of this fucked navy is more cuntish. Nice job devs fck u cunts.

not funny devs
NO NAME NO NAME
2years

FCK U KRIEGSSHUTMARINE U ARE PIECE OF SHIT LIKE CUNT NAVY

OPENED LSP A DROPPED FCKIN SHITTY BISMARCK. ITS FCKIN ALMOST THE SAME DROP RATE AS MISSOURI AND IOWA. THATS FCKIN DEV JOB. FCK U CUNT DEVS U SUCK A DICK.

FCK U KRIEGSSHUTMARINE U ARE PIECE OF SHIT LIKE CUNT NAVY
NO NAME NO NAME
2years

FUCK YOU ROYAL FUCK NAVY

i OPENED LSP GOT FUCKING NORFOLK WHAT WRONG WITH YOU DICK SUCKERS
FUCK YOU DEVS WHO ARE A SHITTY ASSHOLE WHO SHOULD DIE NOW FUCK YOU.

FUCK YOU ROYAL FUCK NAVY
PacificFleetWFC
PacificFleetWFC PacificFleetWFC
LV.22 S 2years

5 STAR....AGAIN

I OPENED 1 LSP GOT 5 STAR SOUTH DAKOTA

5 STAR....AGAIN
PacificFleetWFC
PacificFleetWFC PacificFleetWFC
LV.22 S 2years

Question regarding fleet

So i was wondering what i should do with my fleet, i was thinking about getting rid of rodney and scharnhorst and either replacing them with Shimakaze/Takao or Shimakaze/Another 5 star Japanese Destroyer, what do you think i should do?

Question regarding fleet
Question regarding fleet
Kento Bento Box Kento Bento Box
LV.4 Lurker 2years

Unique Takao huh???

Is my luck really good?

Unique Takao huh???
Unique Takao huh???
Kento Bento Box Kento Bento Box
LV.4 Lurker 2years

battle lines

why cant i 100% complete missions on battle lines??

battle lines
gamer515201586
gamer515201586 gamer515201586
LV.2 Lurker 2years

Finally,a 5 star.

Ok thanks for a 5 star game despite being Royal Navy.

Finally,a 5 star.
PacificFleetWFC
PacificFleetWFC PacificFleetWFC
LV.22 S 2years

The 5 star from the post

King George V

The 5 star from the post
PacificFleetWFC
PacificFleetWFC PacificFleetWFC
LV.22 S 2years

FUCKING BAD LUCK

FUCKING 3 STAR SHIT.FUCK THIS RNG STSTEM. FUCKING TRASH.I WANNA DIE NOW.

FUCKING BAD LUCK
PacificFleetWFC
PacificFleetWFC PacificFleetWFC
LV.22 S 2years

OHHH SHIT

Finally YESSSSSSS thanks LSP.
Guess my lucks r back

OHHH SHIT
OHHH SHIT
SladAss
SladAss SladAss
LV.14 Enderman 2years

My own IJN Fleet perks of Oxygen Torp

Pls comment

My own IJN Fleet perks of Oxygen Torp
My own IJN Fleet perks of Oxygen Torp
Marc WW2 and games
Marc WW2 and games Marc WW2 and games
LV.7 Nomad 2years

I know my team is bad, how should i improve it

I know my team is bad, how should i improve it
I know my team is bad, how should i improve it
Kento Bento Box Kento Bento Box
LV.4 Lurker 2years

Wait hold up what the fuck???

Wait hold up what the fuck???
Wait hold up what the fuck???
Kento Bento Box Kento Bento Box
LV.4 Lurker 2years

Got this from LSP is it good?

Got this from LSP is it good?
Got this from LSP is it good?
Kento Bento Box Kento Bento Box
LV.4 Lurker 2years

My own IJN Fleet

I added all Oxygen Torpedoes. is that Useful?

My own IJN Fleet
My own IJN Fleet
Marc WW2 and games
Marc WW2 and games Marc WW2 and games
LV.7 Nomad 2years

My own IJN Fleet

I added all Oxygen Torpedoes. is that Useful?

My own IJN Fleet
My own IJN Fleet
Marc WW2 and games
Marc WW2 and games Marc WW2 and games
LV.7 Nomad 2years

My own IJN Fleet

I added all Oxygen Torpedoes. is that Useful?

My own IJN Fleet
My own IJN Fleet
Marc WW2 and games
Marc WW2 and games Marc WW2 and games
LV.7 Nomad 2years
12345678910
Home