POSTS

Mmmmmmm yes I like this

Oh yea I also got in a game with stramz ok continue scrolling now

Mmmmmmm yes I like this +2
Mmmmmmm yes I like this
The_Real_llama
The_Real_llama The_Real_llama
LV.21 Epic 3h

Looking for Group gift kr plz

hi can someone gift me kr my username is gabezilla510 i would really appreciate it, and if u do i might be able to help u out with like winning and stuf plz do UwU

gift kr plz
okay karen
okay karen okay karen
LV.5 Lurker 1d

Shredder Clan

Looking for people to join my clan. Join the discord and read the requirements if your interested. https://discord.gg/sBt9wdT

Shredder Clan
MasonDuke
MasonDuke MasonDuke
LV.2 Lurker 3d

Wins from today!

Wins from today! +3
Wins from today!
The_Real_llama
The_Real_llama The_Real_llama
LV.21 Epic 2d

Looking for Group Gun game

Gun game
VENT_USMCONE VENT_USMCONE
LV.9 Nomad 4d

Looking for Group Wanna make a discord clan

Wanna make a discord clan
NoVa_MySt1c
NoVa_MySt1c NoVa_MySt1c
LV.2 Lurker 11d

trying get get a kill

oop

trying get get a kill
gamergirl390278052
gamergirl390278052 gamergirl390278052
LV.2 Lurker 11d

Minecraft

Message me if anyone wants to play Minecraft on Xbox 360 like a legend

Minecraft
Chillgamer22
Chillgamer22 Chillgamer22
LV.5 Lurker 15d

Hi

Hi
gamer521024204
gamer521024204 gamer521024204
LV.2 Lurker 15d

Hey I’m bored

I play after school most have mic and join the discord https://discord.gg/4rnSvub

Hey I’m bored
FF18 GamingYT
FF18 GamingYT FF18 GamingYT
LV.15 Super Star 20d

Looking for Group Join my Krunker clan

Hit me up and must have discord

Join my Krunker clan
gamer456173793
gamer456173793 gamer456173793
LV.1 Mootie 21d

Wanna trade

My username is qtca please trade or send trades ;)

Wanna trade
cake
cake cake
LV.7 Nomad 1mo

Krunker Spin (500 Kr)

1 Day on Krunker im happy 😊

Krunker Spin (500 Kr)
Krunker Spin (500 Kr)
KyubiAllium
KyubiAllium KyubiAllium
LV.16 Professional Noob 1mo

Krunker Spin (500 Kr)

I love this item

Krunker Spin (500 Kr)
Krunker Spin (500 Kr)
KyubiAllium
KyubiAllium KyubiAllium
LV.16 Professional Noob 1mo

No I am

Pretty cracked at krunkr

No I am
TheWebrosAlpha
TheWebrosAlpha TheWebrosAlpha
LV.11 Chief 1mo

Hal

Hack

Hal
TheWebrosAlpha
TheWebrosAlpha TheWebrosAlpha
LV.11 Chief 1mo

Looking for Group Trying to find someone to play krunker with

Trying to find someone to play krunker with
Therealp0wful
Therealp0wful Therealp0wful
LV.3 Lurker 1mo

:D

:D +3
:D
The_Real_llama
The_Real_llama The_Real_llama
LV.21 Epic 1mo

Crossbow trickshot

Twitch: EnderEclipzLive

Crossbow trickshot
Crossbow trickshot
EnderEclipz
EnderEclipz EnderEclipz
LV.22 Bamboozled 1mo

New clan

Hey I’m starting a new esports clan if any one wants to join plz do go to the discord and hit me up 😂 https://discord.gg/PSHhEn6

New clan
KUNIcantsleep
KUNIcantsleep KUNIcantsleep
LV.2 Lurker 1mo

GO Follow him and tip this legend 🔥

GO Follow him and tip this legend 🔥
GO Follow him and tip this legend 🔥
MBLV22
MBLV22 MBLV22
LV.13 Champion 1mo

Welcome To Unity Krunker!

Us at Unity are a Up and Coming Krunker team that will do numbers within the community!!
 
Interested in joining?!
Message us with stats today!
 
#DrivenByUnity
🌩️

Welcome To Unity Krunker!
Welcome To Unity Krunker!
Unity Krunker
Unity Krunker Unity Krunker
LV.2 Lurker 1mo

Does anyone know how to fix the Login error on krunker?

Ok so i have an error everytime i try to login and its pissing me off

Does anyone know how to fix the Login error on krunker?
River69
River69 River69
LV.2 Lurker 2mo

no

no
no
gamer450051589
gamer450051589 gamer450051589
LV.14 Team Rocket 2mo

Always the case

Always the case
Always the case
EnderEclipz
EnderEclipz EnderEclipz
LV.22 Bamboozled 2mo

hi

hi
xd sagecat
xd sagecat xd sagecat
LV.5 Lurker 2mo

Looking For Group

Hey! Im a small streamer playing right now and need more people to join the game and have fun! Visit Nofluke06 on twitch to join and say hi!

Looking For Group
Nofluke06 Nofluke06
LV.2 Lurker 2mo

Idk my friend sent me it and said send it to moot

Try TikLike App: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tik.ttok.video.like.heart.boost.video.editor.app. Use my Promo Code: leontwboiiii to get FREE 10 Stars for TikTok followers and likes, copy this text then go More tab and click Enter Promo Code

Idk my friend sent me it and said send it to moot
Leon2969
Leon2969 Leon2969
LV.3 Lurker 2mo

Class

Favorite class?
Mine is sniper

Class
DaydreamSenpai
DaydreamSenpai DaydreamSenpai
LV.21 JUST SEND IT 2mo

Looking for Group just wanna play

lets have fun

just wanna play
lakshwik7 lakshwik7
LV.2 Lurker 2mo

Sidney please read this

So recently i was playing krunker.io yesterday and i was in a trading server and i traded with a guy named winskull who literally scammed me out of my volcanic, today i discovered he traded it so now i cant get it back so Sidney can you please ban him as he is going around scamming people probably. So what happened was i was trading and he joined the server and then i showed him my volcanic and he was like oo and he said he would give me 7500 kr for this volcanic and since im not that old that worried me a bit but then he nonstop kept saying "Are ya gonna do the deal." And my guts got the better of me and then i traded it but right then he left and since i have been trying to see which server he is so i can remind him but that is probably not gonna happen so please ban this guy

Sidney please read this
gamer235559717 gamer235559717
LV.2 Lurker 2mo

Wanna Play

I am on level 14. If anyone wants to play infect_zombie_defence, GUN, or zombierace_fun with me, reply in the next 24 hrs. We can also play a simple game. Name the game in the comments.

Wanna Play
Fearless101x Fearless101x
LV.2 Lurker 3mo

giveing $50 paypal acc for krunker acc

giveing $50 paypal acc for krunker acc
giveing $50 paypal acc for krunker acc
1$accseller
1$accseller 1$accseller
LV.2 Lurker 3mo

anybody looking to trade krunker.io accs dm me i am level 27

anybody looking to trade krunker.io accs dm me i am level 27
1$accseller
1$accseller 1$accseller
LV.2 Lurker 3mo

Hey, anyone still play this game? (Read before liking!)

I'm not playing rn but tomorrow I might. If you guys wanna have me make a custom game tmr then like this post so that I know (btw my ign is llamacarft and I'm lvl 35 or 36 lol)

Hey, anyone still play this game? (Read before liking!)
NO NAME NO NAME
3mo

Hi

Tryna play? I have no friends

Hi
natquin202
natquin202 natquin202
LV.6 Nomad 3mo

Best class?

Whats your opinion for the best class?
Which one do you think it is?

Best class?
Best class?
Lpb1127
Lpb1127 Lpb1127
LV.2 Lurker 3mo

Krunkies

Can someone gift me some krunkies I want to do some case openings my gamer tag is flickks

Krunkies
Flickks
Flickks Flickks
LV.18 Big Chungus 3mo

Chill and play anyone

Come and let's chill and play reply to this if ur down

Chill and play anyone
Cloudy___
Cloudy___ Cloudy___
LV.2 Lurker 3mo

YouTube

Watch me get clapped in Krunker
https://youtu.be/QJ01Q7oY1ww

YouTube
OrangeBoy247
OrangeBoy247 OrangeBoy247
LV.2 Lurker 3mo

Most liked skin

What is your most liked skin or what is the skin you most want sadly i cant pick because i stopped playing so i dont really know what new skins there is or what ones so eh.. im sorry

Most liked skin
F̸̤͉̬̠̊͊̅̃̋͜͜ͅò̶̞x̸
F̸̤͉̬̠̊͊̅̃̋͜͜ͅò̶̞x̸ F̸̤͉̬̠̊͊̅̃̋͜͜ͅò̶̞x̸
LV.18 Join my group! 3mo

I play Roblox and krunker by any girl out there I can play with you

I play Roblox and krunker by any girl out there I can play with you
Cesar Ramos10 Cesar Ramos10
LV.2 Lurker 4mo

Looking for a duo/quad team to run some ranked

I’m lvl 15 I’ve been told I’m cracked and I hit almost every ffa I’ll get 30 bombs. My username is SlinDoge

Looking for a duo/quad team to run some ranked
skyzpurple skyzpurple
LV.2 Lurker 4mo

LOOKING FOR GOOD PLAYERS TO JOIN MY COMP TEAM

Is anyone looking for a comp team to play krunker

LOOKING FOR GOOD PLAYERS TO JOIN MY COMP TEAM
Lyrical_MattersYT Lyrical_MattersYT
LV.4 Lurker 4mo

hey guys, who wants a good clan? just for fun btw

i am a lvl 74, 16 years old and german.
I have a Clan: "Fun." and i'm looking for m8s to play some krunker
Just add me on discord: "Schaufelcraft#4921" and than we can play together.

hey guys, who wants a good clan? just for fun btw
Schaufelcraft
Schaufelcraft Schaufelcraft
LV.2 Lurker 4mo

When everyone in the lobby is using shotguns...

When everyone in the lobby is using shotguns...
When everyone in the lobby is using shotguns...
VoltageYt
VoltageYt VoltageYt
LV.2 Lurker 4mo

Anyone for 1v1

Anyone for 1v1
Shayaan101x Shayaan101x
LV.3 Lurker 4mo

Just got Raynb0w fron my second EVER heroic spin and im only lvl 13

Just got Raynb0w fron my second EVER heroic spin and im only lvl 13 +1
Just got Raynb0w fron my second EVER heroic spin and im only lvl 13
glxy.
glxy. glxy.
LV.3 Lurker 4mo

Just join

https://discord.gg/yDQJMT

Just join
Badkid2123_
Badkid2123_ Badkid2123_
LV.3 Lurker 4mo

Looking to 1v1 in gun game

I’m looking for someone around my skill level (I’m almost level 11 btw) who can do voice chat via Discord to 1v1 me in Gun Game, Shipyard map, and 0.3 gravity so if that’s you then HMU please

Looking to 1v1 in gun game
Daniel Sz Daniel Sz
LV.2 Lurker 4mo
1234
Home