Me when i see a airplane mommy look

Me when i see a airplane mommy look
Me when i see a airplane mommy look
Not Breesyツ
Not Breesyツ Not Breesyツ
LV.11 Chicken Dinner 18h

Xbox Series X

Xbox Series X
Xbox Series X
average3
average3 average3
LV.25 Switch 3h

A new journey

I’m started my journey as a creator as I uploaded my first YouTube video yesterday

https://youtu.be/5L8UvzFFW5U

A new journey
Dranzy
Dranzy Dranzy
LV.2 Lurker 5h

Minecraft Roleplay

I am working on a Minecraft roleplay map, and it's going to be big. I need more people for the roleplay, as of right now I only have a couple of people. This is in fact Minecraft Java Edition (PC Version) and it's on version 1.16.4 as of right now. My Discord is Deaf Hyena#3441 if you would like to know more information or if you are interested in joining the roleplay. I need a few background actors, and a few main actors. This roleplay is going to be big, so if you are interested, please let me know!

Minecraft Roleplay
Deaf Hyena
Deaf Hyena Deaf Hyena
LV.19 Monster 2h

Team/server

Hi guys I want to start a small team of people that will play minecraft with me and stream. I also want to start a server for a lot of people and grow a big fan base

Team/server
Gettinin
Gettinin Gettinin
LV.3 Lurker 39m

Which looks better

Which looks better +6
Which looks better
Anshokū光
Anshokū光 Anshokū光
LV.26 Be my Mootentine ❤️ 18h

Who wanna mine with me sum pigs😅

Who wanna mine with me sum pigs😅
Who wanna mine with me sum pigs😅
Apristy_
Apristy_ Apristy_
LV.4 Lurker 21h

Do anyone kn how to work the never..I lost my gear in a chest now can’t find it..

Do anyone kn how to work the never..I lost my gear in a chest now can’t find it..
TRAP N NAP KAPKAN
TRAP N NAP KAPKAN TRAP N NAP KAPKAN
LV.19 Sage 1d

:) Minecraft Java 1v1 tourney Hypixel??????

I'm just thinking...
I'd love to destroy some mooters for fun hehehe...
I mean-

Uhh... Fun tourney?
We could also do Skywars?

:) Minecraft Java 1v1 tourney Hypixel??????
:) Minecraft Java 1v1 tourney Hypixel??????
HAD3S DC
HAD3S DC HAD3S DC
LV.30 Sharpshooter 2d

Need help

So everytime I try to log into my Microsoft account on my PS4 is gives me a error or it says it’s logging me in but it takes forever and doesn’t do anything. Anyone have any ideas how to fix that

Need help
ㄚㄖҜㄩ
ㄚㄖҜㄩ ㄚㄖҜㄩ
LV.3 Lurker 1d

Imagine a Moot SMP

Hehehe...

That would be hell. A hell I'd rule.

Imagine a Moot SMP
HAD3S DC
HAD3S DC HAD3S DC
LV.30 Sharpshooter 2d

AFK fishing on my singleplayer while talking to my mate on discord and doing my homework. :P

AFK fishing on my singleplayer while talking to my mate on discord and doing my homework. :P
AFK fishing on my singleplayer while talking to my mate on discord and doing my homework. :P
HAD3S DC
HAD3S DC HAD3S DC
LV.30 Sharpshooter 2d

Do u even chest bro 😂 90% done btw..

Do u even chest bro 😂 90% done btw..
Do u even chest bro 😂 90% done btw..
TRAP N NAP KAPKAN
TRAP N NAP KAPKAN TRAP N NAP KAPKAN
LV.19 Sage 2d

Meme

#minecraft #minecraftmeme

Meme
Meme
AlphaDarkwood
AlphaDarkwood AlphaDarkwood
LV.21 Wolf 1d

😐 It's done..... Now for me to Build Houses.... Or... Or..... 😮

😮😮😮 what should I start the outside or inside.......

😐 It's done..... Now for me to Build Houses.... Or... Or..... 😮 +1
😐 It's done..... Now for me to Build Houses.... Or... Or..... 😮
Anshokū光
Anshokū光 Anshokū光
LV.26 Be my Mootentine ❤️ 2d

Explain

Explain +1
Explain
HAD3S DC
HAD3S DC HAD3S DC
LV.30 Sharpshooter 2d

Say hello to my farmer his sin was greed of carrots 🥕

Say hello to my farmer his sin was greed of carrots 🥕
Say hello to my farmer his sin was greed of carrots 🥕
TRAP N NAP KAPKAN
TRAP N NAP KAPKAN TRAP N NAP KAPKAN
LV.19 Sage 2d

should I stream fighting the ender dragon ?

we've done everything on survival (the first time I haven't cheated) and we've been playing on this world for 3 days like 9+ hrs lmao but we found the portal and I just got the rest of the ender eyes :)))))

should I stream fighting the ender dragon ?
should I stream fighting the ender dragon ?
♡ erinnn ♡
♡ erinnn ♡ ♡ erinnn ♡
LV.30 Let’s play R6! 2d

Random bullshit

Random bullshit
Random bullshit
average3
average3 average3
LV.25 Switch 3d

I want to build like this.

Its such a cute cottage, with just enough detail. Its just nice 😊.
Thought the mod probably helps.
#Peaceful
#minecraft #nice #builds

I want to build like this.
I want to build like this.
AlphaDarkwood
AlphaDarkwood AlphaDarkwood
LV.21 Wolf 2d

Rate..Ik I can use mine carts..but I am a red stone noob

Rate..Ik I can use mine carts..but I am a red stone noob
Rate..Ik I can use mine carts..but I am a red stone noob
TRAP N NAP KAPKAN
TRAP N NAP KAPKAN TRAP N NAP KAPKAN
LV.19 Sage 3d

Watch Our First Episode Live Here👇🏽 Or On YouTube link in bio

Watch "OceanVille S1 Episode 1: Mystery Package" on YouTube
https://youtu.be/fe_d8y2jm04

Watch Our First Episode Live Here👇🏽 Or On YouTube link in bio
H Q
H Q H Q
LV.24 Warrior 3d

4 Years

I’ve had a world on Xbox and I play it with my cousin! We’ve played it for 4 years or 2016 it’s the best and we like to play it from time to time even if my cousin travels a lot we play it together online!

4 Years
Topaz Error
Topaz Error Topaz Error
LV.5 Lurker 3d

not so famous YouTubers live stream

hi, my friend is a not-so-famous Youtuber and Id really appreciated it if you join his Livestream on Twitch TV at KingMikeyboi. if you don't, that's okay but I really appreciate it if you did

not so famous YouTubers live stream
Kingmachai076
Kingmachai076 Kingmachai076
LV.2 Lurker 3d

Infinite Money

Infinite Money
Infinite Money
average3
average3 average3
LV.25 Switch 4d

Me loading up an old world trying to figure out wtf I was doing:

Me loading up an old world trying to figure out wtf I was doing:
Me loading up an old world trying to figure out wtf I was doing:
Festive LittleBen
Festive LittleBen Festive LittleBen
LV.28 Bamboozled 4d

My farms i built on stream

My farms i built on stream
My farms i built on stream
Ehoward26
Ehoward26 Ehoward26
LV.5 PlayStation 4d

1 stack of moots

1 stack of moots
1 stack of moots
Ninja2541 Ninja2541
LV.13 Chief 3d

I made a smp server!!

I made a smp server (minecraft java) i was wondering if anyone wanted in you have to be 12 to 14 and on pc hit me up at tristan_wil6718 for more info and the server details

I made a smp server!!
SEEKER1237325 SEEKER1237325
LV.3 Lurker 4d

part 5! yay...

Yay...

part 5! yay...
part 5! yay...
ApocalypseYT
ApocalypseYT ApocalypseYT
LV.10 Nomad 4d

Is anyone else having trouble getting into servers

This is on ps4

Is anyone else having trouble getting into servers
Is anyone else having trouble getting into servers
Floped Waffles
Floped Waffles Floped Waffles
LV.19 Bamboozled 4d

omg 🤍✨

voice reveal i guessss?

omg 🤍✨
omg 🤍✨
liane ツ
liane ツ liane ツ
verified LV.31 Professional Noob 6d

Who else kinda sad we won't be seeing these guys?

I want frogs!
Why can't Mojang just have a vote where we vot the ones we don't like. And they add the ones with the least amount of votes. That way we could get more of the ones we want without the ones we hate. No disrespect to coders, thats alot of work.
#Mojang
#minecraft #mobs #AlphaDarkwood #mobile #xbox

Who else kinda sad we won't be seeing these guys? +2
Who else kinda sad we won't be seeing these guys?
AlphaDarkwood
AlphaDarkwood AlphaDarkwood
LV.21 Wolf 5d

Your an OG

Your an OG
Your an OG
DuckGoose
DuckGoose DuckGoose
LV.12 Clearly Hacking 5d

Just wondering but which version is the ps4 servers on

Just wondering but which version is the ps4 servers on
Gussen06
Gussen06 Gussen06
LV.17 Looking for teammates! 5d

Factions

Are their any good factor servers or any servers anyone would recommend for factions or towny pvp

Factions
FireWolf04
FireWolf04 FireWolf04
LV.10 I Love Food 5d

This was much more funny to me because of what I posted the day before.

If you look at my postings, you will see how much of a roast this meme is. I just think its hilarious how I found this one day after I said something about foxes.
#minecraft
#minecraftmeme #AlphaDarkwood

This was much more funny to me because of what I posted the day before.
This was much more funny to me because of what I posted the day before.
AlphaDarkwood
AlphaDarkwood AlphaDarkwood
LV.21 Wolf 6d

Village area

Gonna add detail nd stuff and add housing soon

Village area +2
Village area
Anshokū光
Anshokū光 Anshokū光
LV.26 Be my Mootentine ❤️ 6d

😐

😐
😐
Anshokū光
Anshokū光 Anshokū光
LV.26 Be my Mootentine ❤️ 6d

Update on my base

This is a update on how my huge survival base is going.

Update on my base +2
Update on my base
[          ]
[ ] [ ]
LV.19 Duo queue god 6d

Need a name..most liked comment wins 1k coins

Need a name..most liked comment wins 1k coins
Need a name..most liked comment wins 1k coins
TRAP N NAP KAPKAN
TRAP N NAP KAPKAN TRAP N NAP KAPKAN
LV.19 Sage 8d

My fps tho..

My fps tho..
My fps tho..
Feffy
Feffy Feffy
LV.17 Good Builder 6d

All minecraft farms.

✦ Sugercane Farm
- Sugercane
 
✦ Cactus Farm
- Cactus
 
✦ Iron Farm
- Iron
- Poppy
 
✦ Gold Farm
- Gold Nugget
- Rotten Flesh
 
✦ Raid Farm Farm
- Emerald
- Totem Of Undying
- AND MORE
 
✦ Berry Bush Farm
- Sweet Berries
 
✦ Bamboo Farm
-Bamboo
✦ Magma Cream
- Magma Cream
 
✦ Wither Skeleton Farm
- Wither Skull
- Bones
- Coal
 
✦ Flower Farm
- Flowers (Not all types)
 
✦ Potato / Carrot / Wheat / Beetroot Farm
- Potato
- Carrot
- Wheat
- Beetroot
 
✦ Chicken Farm
- Raw/cooked chicken
- Feather
- Egg
 
✦ Cow Farm
- Cooked Beef
- Leather
 
✦ Sheep Farm
- Wool
 
✦ Pumpkin Farm
- Pumpkin
 
✦ Melon Farm
- Melon
 
✦ Stone Farm
- Stone
 
✦ Basalt Farm
- Basalt
 
✦ Wither Rose Farm
- Wither Rose
 
✦ Squid Farm
- Ink Sack
 
✦ Guardian Farm
- Raw Fish
- Raw Salmon
- Clownfish
- Pufferfish
- Prismarine Shard
- Prismarine Crystals
 
✦ Creeper Farm
- Gunpowder
 
✦ Slime Farm
- Slimeballs
 
✦ Witch Farm
- Bottle
- Redstone dust
- Glowstone dust
- Gunpowder
- Spider Eye
- Suger
- Sticks
 
✦ Ghast Farm
- Ghast Tear
- Gunpowder
 
✦ Kelp Farm
- Kelp
 
✦ Bee Farm
- Honey Bottle
- Honeycombs
 
✦ Blaze Farm
- Blaze rod
 
✦ Enderman Farm
- Enderpearls
- XP
 
━━━━━━━━━━━━
 
Minecraft Farms with TNT duper:
 
✦ Tree Farm
- All tree types
 
✦ Cobblestone Farm
-Cobblestone
 
✦ Basalt Farm
- Basalt
 
✦ Concrete
- Concrete
 
━━━━━━━━━━━━
 
Duping farms:
 
✦ Sand Farm
-Sand
 
✦ Gravel Farm
- Gravel
 
✦ Concrete Powder Farm
- Concrete Powder
 
[ I know i missed some, please comment the farms i missed. Thanks! ]

All minecraft farms.
Feffy
Feffy Feffy
LV.17 Good Builder 6d

Please read this link

https://moot.us/lounges/13/boards/132/posts/4985115/please-read

Please read this link
[          ]
[ ] [ ]
LV.19 Duo queue god 6d

What is best version for PvP?

Hello i'm sort of new to PVP minecraft i was just wondering what version is best for PVP, right now i'm using 1.8 on lunar.
 
Here's a funny clip from my twitch
https://www.twitch.tv/naughty_cola/clip/ComfortablePrettiestWeaselSaltBae

What is best version for PvP?
Naughty_Cola
Naughty_Cola Naughty_Cola
LV.19 Titan 6d

I BULIT A NINTENDO SWITCH HOUSE🎮

I HOPE YOU ENJOYED THIS TOUR/TIMELAPSE

If you Liked This, Leave A Like👍 And Consider Following!😀

I BULIT A NINTENDO SWITCH HOUSE🎮
I BULIT A NINTENDO SWITCH HOUSE🎮
NZ3 TUBER
NZ3 TUBER NZ3 TUBER
LV.21 Mobile 7d

Start to Now on my Dracula Castle Build

Caveman, I'm still at it 😁

It's been a while now but castle is next in line to be built

Start to Now on my Dracula Castle Build +15
Start to Now on my Dracula Castle Build
Anshokū光
Anshokū光 Anshokū光
LV.26 Be my Mootentine ❤️ 8d

Keep calm and mine on

Keep calm and mine on
Keep calm and mine on
Bananaboy09
Bananaboy09 Bananaboy09
LV.14 4x Champion! 7d

First post

First post
First post
Sprayey
Sprayey Sprayey
LV.4 GG 6d

Foxes

I just want to make sure I'm keeping to my promise of posting everyday. So here are some cute foxes for now. Untill I have some free time to play again, I will continue to post minecraft memes, cute mobs, or one of my large scale look -a-like builds.
Oh by the way does anyone want me to build your skin in minecraft?
#minecraft
#mobs #AlphaDarkwood #mobile #xbox

Foxes
Foxes
AlphaDarkwood
AlphaDarkwood AlphaDarkwood
LV.21 Wolf 7d
12345678910
Home