Kind of a weird voice line to tell your team

Kind of a weird voice line to tell your team
Kind of a weird voice line to tell your team
LittleBen
LittleBen LittleBen
LV.29 Bamboozled 3d

"wattson's kit is kinda bad"

"wattson's kit is kinda bad"
"wattson's kit is kinda bad"
LittleBen
LittleBen LittleBen
LV.29 Bamboozled 4d

Apex

Apex
Apex
Ghost_Mave15
Ghost_Mave15 Ghost_Mave15
LV.8 I’m the champion! 4d

How it feels tbh

How it feels tbh
How it feels tbh
LittleBen
LittleBen LittleBen
LV.29 Bamboozled 5d

Would be epic

Would be epic
Would be epic
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 5d

LEAKED LEGEND FOR SEASON 8!!!

THIS IS 100% REAL😲😲😲😲

LEAKED LEGEND FOR SEASON 8!!!
LEAKED LEGEND FOR SEASON 8!!!
Homeboi3390
Homeboi3390 Homeboi3390
LV.8 Rootin Tootin 5d

Need 2 for pubs

I got discord if you're on ps or pc
https://discord.gg/pSNRRnZC

Need 2 for pubs
BarrelRider2763
BarrelRider2763 BarrelRider2763
LV.1 Mootie 5d

STOP CALLING ONE SHOT ON PEOPLE THAT ARE 200 HP

My first post on here in a while. I post daily clips and content on my IG, Link in bio!
Please Like and comment fam thanks

STOP CALLING ONE SHOT ON PEOPLE THAT ARE 200 HP
STOP CALLING ONE SHOT ON PEOPLE THAT ARE 200 HP
LuvLockDwn
LuvLockDwn LuvLockDwn
LV.29 Bangalore Main 7d

Havoc is bad without turbocharger, change my mind

Havoc is bad without turbocharger, change my mind
Havoc is bad without turbocharger, change my mind
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 7d

Looking for a good squad!!

Hey everyone! Looking for a chill squad to play with on apex. Im not overly the besy but im not horrible either!!

Looking for a good squad!!
Kelsey Osmond!
Kelsey Osmond! Kelsey Osmond!
LV.4 Lurker 8d

YOO GOHT WHAT IT TAKES

YOO GOHT WHAT IT TAKES
YOO GOHT WHAT IT TAKES
LittleBen
LittleBen LittleBen
LV.29 Bamboozled 9d

5 bucks says olympus is getting destroyed next season

5 bucks says olympus is getting destroyed next season
5 bucks says olympus is getting destroyed next season
LittleBen
LittleBen LittleBen
LV.29 Bamboozled 10d

One at a time please 😌💅

One at a time please 😌💅
One at a time please 😌💅
LittleBen
LittleBen LittleBen
LV.29 Bamboozled 11d

2nd time with highest personal kills and got the badge I wanted the most in the game

So, Ive wanted this badge for a while now. I ever thought I’d get it because of my natural tendency to play passively and conservatively. Again, my boy hopped on for the first time in a few weeks and fourth game in BOOM I was on point. Last ring, I go down, two squads left he drops one gets me up, eliminates that squad, Octane comes flying at me with a PK and I’m backed up against the ring dropped him with a blue Spitfire here comes BH I see shots from up on my right at him and I get the finish. “You are the new kill leader” and “You are the Champion” at the same time. 3:30 am and I freaked!

2nd time with highest personal kills and got the badge I wanted the most in the game +1
2nd time with highest personal kills and got the badge I wanted the most in the game
LukAtDisBoiHere
LukAtDisBoiHere LukAtDisBoiHere
LV.19 Let’s play Apex! 11d

😡😂

😡😂
😡😂
•Glizzy_Got_Him•
•Glizzy_Got_Him• •Glizzy_Got_Him•
LV.3 Bloodhound Main 11d

Fun Opportunity

are you tired of running solo do you want a fighting chance randoms holding you back in rank even well look no more there is a amazing group i know if you are interested add me on discord MoonRocks422#2118

Fun Opportunity
MoonRocks422
MoonRocks422 MoonRocks422
LV.5 Jumpmaster 12d

Horizon Ultimate be like...

When I get pulled into Horizon Ultimate:

(Upvotes cause you know it's true LMAO)

Horizon Ultimate be like...
Horizon Ultimate be like...
Rena Crayola
Rena Crayola Rena Crayola
LV.16 Wraith Main 12d

I- okay

Me getting told by a female to slit my throat cause their boyfriend asked me to play apex with them, but I don't even know who her boyfriend is so I'm just vibing.

I- okay
I- okay
Rena Crayola
Rena Crayola Rena Crayola
LV.16 Wraith Main 12d

I’ve noted that

I’ve noted that
I’ve noted that
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 12d

The p*do stache gotta GO

The p*do stache gotta GO
The p*do stache gotta GO
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 12d

Ngl they are pretty good

Ngl they are pretty good
Ngl they are pretty good
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 12d

Caustic whenever someone talks to Wattson

Caustic whenever someone talks to Wattson
Caustic whenever someone talks to Wattson
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 12d

Uhhh suree *sweats profusely*

Uhhh suree *sweats profusely*
Uhhh suree *sweats profusely*
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 13d

I love the new mode

I love the new mode
I love the new mode
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 13d

Am i a joke to you?

Am i a joke to you?
Am i a joke to you?
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 13d

Why

Why
Why
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 13d

. . .

. . .
. . .
LittleBen
LittleBen LittleBen
LV.29 Bamboozled 13d

Seriously why

Seriously why
Seriously why
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 13d

3x hcog> 2x4x holo

3x hcog> 2x4x holo
3x hcog> 2x4x holo
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 13d

Not on the shotgun🤢

Not on the shotgun🤢
Not on the shotgun🤢
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 13d

Doc do be drippin tho

Doc do be drippin tho
Doc do be drippin tho
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 13d

Which sight do you prefer?

Which sight do you prefer?
Which sight do you prefer?
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 14d

Do u think caustic needs a buff

Do u think caustic needs a buff
Do u think caustic needs a buff
EGO
EGO EGO
LV.23 Warrior 14d

Unpopular opinion: i like the 1X2X holo on the R-301

Unpopular opinion: i like the 1X2X holo on the R-301
Unpopular opinion: i like the 1X2X holo on the R-301
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 14d

Might aswell try it out

.

Might aswell try it out
Might aswell try it out
[MYS] Itz.Nightmare
[MYS] Itz.Nightmare [MYS] Itz.Nightmare
LV.18 Team Player 15d

He was supposed to make sounds????

He was supposed to make sounds????
He was supposed to make sounds????
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 18d

Like to play with anyone😁🥳

I have no mic sorry.i love games

Like to play with anyone😁🥳
ʀage
ʀage ʀage
LV.4 Lurker 18d

Nice game

Did you try that robot guy pathifer he's so nice I mostly use him as my character dose anyone else dose

Nice game
Suscxo
Suscxo Suscxo
LV.3 Lurker 19d

🤝

🤝
🤝
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 19d

Caught you

Ok, I'm done posting



Fo now

Caught you
Caught you
LittleBen
LittleBen LittleBen
LV.29 Bamboozled 21d

First day on PC 😁

First day on PC 😁 +1
First day on PC 😁
狐天皇(キツネテンノウ)
狐天皇(キツネテンノウ) 狐天皇(キツネテンノウ)
LV.26 Gameboy 21d

New To PC?

I'm new to PC and looking for new players also

New To PC?
NO NAME NO NAME
24d

ALL-FATHER GIVE ME SPRITE

ALL-FATHER GIVE ME SPRITE
ALL-FATHER GIVE ME SPRITE
Thatone{KRP}noob
Thatone{KRP}noob Thatone{KRP}noob
LV.10 Nomad 24d

Apex Legends

Needs some ppl to run games with. You don’t have to be good. On ranked im Gold 4. Level 353 with a 1.23 K/D 😔😔

Apex Legends
Paletas Cuhh
Paletas Cuhh Paletas Cuhh
LV.4 Lurker 25d

Am I good yet?

I may be asking a genuine question of am I good compared to this sweaty gods that turn on a dime and aim so sick that every bullets flies through my body like warm butter, but that implication is sadly a huge misconception.
I am thankfully being rhetorical, I am a bot working my way to a league of my own. Being decent enough to handle my own against semi sweats. That’s something I can be happy for. Complete strangers I’ve become weirdly close to that’s been helping me get better in a game I’ve been playing for what’s seems like a year.
If it wasn’t for the club I joined or the person that basically scouted me and saw the potential in my gameplay I wouldn’t gotten somewhat good. So everyone that wants to see some sick gun play and insane movement follow on all his platforms, @Zxdanegamin

Am I good yet? +2
Am I good yet?
craniumQueen
craniumQueen craniumQueen
LV.20 Parasite 1mo

You can never relax with SBMM kickin in

You can never relax with SBMM kickin in
You can never relax with SBMM kickin in
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 1mo

Me who looted and fought no one the whole game

Me who looted and fought no one the whole game
Me who looted and fought no one the whole game
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 1mo

Ouuuuch i got downed, time to disconnect

Ouuuuch i got downed, time to disconnect
Ouuuuch i got downed, time to disconnect
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 1mo

Help ur local Pathfinder today!

Help ur local Pathfinder today!
Help ur local Pathfinder today!
♡marieannfred♡
♡marieannfred♡ ♡marieannfred♡
LV.30 Insomniac 1mo

The look you make when you die to some BS

The look you make when you die to some BS
The look you make when you die to some BS
R4G3_Radiation
R4G3_Radiation R4G3_Radiation
LV.19 Sage 1mo
12345678910
Home