KaliiPlayz LV.19 Insomniac
Jan 24, 2019, 11:15 AM 404 read

In My Opinion... BARLEY IS TRASH 🚮🤦🏽‍♂️

I Swear If You Like Him Or Know How To Use Him You My Friend Have Serious Skill & Determination. I Played Once w/ Him & Couldn’t Kill Nobody To Save My Life, Literally 😂

Brawl Stars: General - In My Opinion... BARLEY IS TRASH 🚮🤦🏽‍♂️ image 2

#BrawlStars 🗣 #PosiGANG ➕➕➕🤙🏽 Check My Page & Follow My Moot 🕺🏽 Your Follow Is Greatly Appreciated -Sincerely, KaliiTyb 🥓 “POSITIVE ENERGY & GOOD VIBES” 🤙🏽 Love Your Haters 🤙🏽

Comment 12

  • Zxxy4 LV.3 Lurker Jan 24, 2019, 12:27 PM

    Y’all wack, barley is godly.

  • KaliiPlayz LV.19 Insomniac Jan 24, 2019, 12:34 PM

    He Might Be I’m Just Trash w/ Him 😂😂

  • Poisemn LV.20 Insomniac Jan 24, 2019, 12:41 PM

    Ikr

  • SnachetYT LV.20 Professional Noob Jan 24, 2019, 11:16 AM

    He’s bad imo too🤣🤣🤣🤷🏾‍♂️

  • KaliiPlayz LV.19 Insomniac Jan 24, 2019, 05:03 PM

    So I’ve Changed My Mind On Barley. I Used Him A Bit, Hes Good In Long Distance Situations But Up Close Hes Hard Too Keep Alive 😂

  • Sameer LV.22 Mootiversary! Jan 24, 2019, 08:21 PM

    If someone is chasing you do no auto attack because it will throw the bottle/flame behind the brawler chasing you. Just throw is very slightly behind your legs so that brawler runs into it

  • KaliiPlayz LV.19 Insomniac Jan 24, 2019, 11:08 PM

    I be Trying. I Just Gotta Use Him More & Get Use Too It

  • Yorkieknight LV.19 Shotcaller Jan 25, 2019, 06:03 AM

    Meh

  • Neptune_ :) LV.22 Xbox Jan 26, 2019, 12:27 PM

    Barley’s a great brawler

  • EB LV.20 Try Hard Jan 27, 2019, 04:45 AM

    Barleyis great all you have to do is use prediction shooting to be good at him.

  • KaliiPlayz LV.19 Insomniac Jan 27, 2019, 04:53 AM

    Yeah, I Used Him Some More & He’s Pretty Good His Health Is Jut Low Compared To Other Brawlers. Barley Is More Of A Support Player, He Goes Great w/ Rushers Like Colt & Nita, Etc.

  • EB LV.20 Try Hard Jan 27, 2019, 04:55 AM

    I think he is good with El primo

1
Home