Mah 3 bebes😑

Mah 3 bebes😑 +2
Mah 3 bebes😑
JARed
JARed JARed
LV.18 Sage 18h

HeH...........

HeH...........
HeH...........
JARed
JARed JARed
LV.18 Sage 18h

Movie time it’s hard to watch a movie while in deep emotional pain just found that out help

Movie time it’s hard to watch a movie while in deep emotional pain just found that out help
Movie time it’s hard to watch a movie while in deep emotional pain just found that out help
D A D D Y  C A K K E
D A D D Y C A K K E D A D D Y C A K K E
LV.22 Clearly Hacking 18h

ANYONE WANNA A FUCKING HUG

I lost a bet

ANYONE WANNA A FUCKING HUG
D A D D Y  C A K K E
D A D D Y C A K K E D A D D Y C A K K E
LV.22 Clearly Hacking 18h

...

hi..

...
...
♡ꪶꪮꪀᦔꪗꪀ♡
♡ꪶꪮꪀᦔꪗꪀ♡ ♡ꪶꪮꪀᦔꪗꪀ♡
LV.27 Rare Candy 18h

I found the white version of the teletubbies in the bathroom

ⓘⓣⓢ ⓦⓗⓐⓣ ⓨⓞⓤ ⓖⓤⓨⓢ ⓐⓢⓚⓔⓓ ⓕⓞⓡ ⓦⓗⓔⓝ ⓘ ⓡⓔⓐⓒⓗⓔⓓ 300 ⓕⓞⓛⓛⓞⓦⓔⓡⓢ

I found the white version of the teletubbies in the bathroom
I found the white version of the teletubbies in the bathroom
not.sam
not.sam not.sam
LV.22 Mob 18h

It’s 5 am and idk what to do🙃

Anybody wanna have a normal conversation 🙂

It’s 5 am and idk what to do🙃
Rolling nuggie Aden❦
Rolling nuggie Aden❦ Rolling nuggie Aden❦
LV.28 Rare Candy 18h

Bruh idk what to do😭

Bruh idk what to do😭
Cyberツ
Cyberツ Cyberツ
LV.24 I'm a Bot 18h

today’s not it

i’m just overall depressed bc i just feel like i’m losing someone i genuinely liked n became close with like i even liked her as a crush n jus idk i just keep telling her no matter what i’m there fro her if she needs someone to talk to buh where just fading n yeah sry...

today’s not it
playboiseth<
playboiseth< playboiseth<
LV.22 S 18h

So I Tried A Guitar 🎸

I really don’t know what to think of it probably because only thing I was thinking was not dropping it 💭 But it was really fun 🙃 I don’t know if I’d do it again 🤷‍♀️

So I Tried A Guitar 🎸
Cutie Nova ✨
Cutie Nova ✨ Cutie Nova ✨
LV.20 Rare Candy 18h

Hi vros 🙃🌙

Hi vros 🙃🌙
Amtugud
Amtugud Amtugud
LV.22 Genius 18h

So I was messing with my brother

And I was chocking him(no I'm not gay I was playing with him) and he was like choke me daddy and me and him started dying laughing and my mom was two feet away but didn't even hear him

So I was messing with my brother
So I was messing with my brother
Not.Zerotwo
Not.Zerotwo Not.Zerotwo
LV.22 Nintendo 64 18h

Gn yall. I wont be posting anything tomorrow. I need some time to myself. Its been a rough day. 😔💜

Gn yall. I wont be posting anything tomorrow. I need some time to myself. Its been a rough day. 😔💜
E.boy Michael<3_
E.boy Michael<3_ E.boy Michael<3_
LV.21 S 19h

✨First post ✨

I’m bored so I figured I’d post something😁
How’s everyone’s day/night going?

✨First post ✨
(っ◔◡◔)っ Jose (っ◔◡◔)っ Jose
LV.17 Assassin 19h

Anyone wanna play the NES on the switch if you have Nintendo membership

Please have discord

Anyone wanna play the NES on the switch if you have Nintendo membership
Mr.Duxx
Mr.Duxx Mr.Duxx
LV.19 Sharpshooter 19h

Made my first banner after however long it’s been.

http://moot.us/@Txpe

Made my first banner after however long it’s been.
Made my first banner after however long it’s been.
⊱Qυєєη Pнαυxιι⊰
⊱Qυєєη Pнαυxιι⊰ ⊱Qυєєη Pнαυxιι⊰
LV.31 Rare Candy 19h

❤️

❤️
❤️
JARed
JARed JARed
LV.18 Sage 19h

Lol

Lol
Lol
₩ÿâttÅ2008
₩ÿâttÅ2008 ₩ÿâttÅ2008
LV.23 GG 19h

Tf😳

Tf😳
Tf😳
JARed
JARed JARed
LV.18 Sage 19h

Yo, what's up?

I want to trade my profile and background pic.

Any suggestions?

Yo, what's up?
Kebabzinho
Kebabzinho Kebabzinho
LV.20 Professional Noob 19h

discord server

i'm trying to grow my discord server and like yall to join, this is a server about good vibes and gaming, we accept all games, and i will try to make this server comfortable as possible, (still being worked on) we accept all people as well, if your black, Mexican, gay, lesbian, and ext. we will support you, if someone is being rude, contact me. ill be on it vibeing so if you have questions ask me. Have a great day/night and stay safe out there!
https://discord.gg/gBDJuS

discord server
Dingocod13
Dingocod13 Dingocod13
LV.14 4x Champion! 19h

Dm me

Dm me
Dm me
Not.Zerotwo
Not.Zerotwo Not.Zerotwo
LV.22 Nintendo 64 19h

Am so fucking annoyed

Am so fucking annoyed
D A D D Y  C A K K E
D A D D Y C A K K E D A D D Y C A K K E
LV.22 Clearly Hacking 20h

good afternoon

i hated today

good afternoon
Mighty oh QUACKs
Mighty oh QUACKs Mighty oh QUACKs
LV.25 Professional Noob 20h

It always hurts😔. Nobody read this

It always hurts😔. Nobody read this
E.boy Michael<3_
E.boy Michael<3_ E.boy Michael<3_
LV.21 S 20h

bruh i went apple picking

THAT PLACE IS SO FAR

bruh i went apple picking
Mighty oh QUACKs
Mighty oh QUACKs Mighty oh QUACKs
LV.25 Professional Noob 20h

FINALLY I CAN POST AGAIN

FINALLY I CAN POST AGAIN
Mighty oh QUACKs
Mighty oh QUACKs Mighty oh QUACKs
LV.25 Professional Noob 20h

Hehe

Repost

Hehe
Hehe
JARed
JARed JARed
LV.18 Sage 20h

Anyone else😬

Anyone else😬
Anyone else😬
ExcelBeats06
ExcelBeats06 ExcelBeats06
LV.6 Nomad 20h

FUCK

He called it off we not gonna jump some one sad vibes

FUCK
FUCK
D A D D Y  C A K K E
D A D D Y C A K K E D A D D Y C A K K E
LV.22 Clearly Hacking 20h

...

Make me laugh

...
難jasmine難
難jasmine難 難jasmine難
LV.24 Rare Candy 20h

How are you all doing?

How are you all doing?
TurnedSky099
TurnedSky099 TurnedSky099
LV.24 Pathfinder Main 20h

Sucks

I only want one person in this world but i blew that chance with him now i don't want anyone else he was supposed to be the one, but he isn't gonna be...


But thats ok! Because there plenty of fish in the sea
I just have to stay positive 😌

Sucks
ᴘᴜʀᴘʟᴇ ʀᴇɪɢɴ xɪ
ᴘᴜʀᴘʟᴇ ʀᴇɪɢɴ xɪ ᴘᴜʀᴘʟᴇ ʀᴇɪɢɴ xɪ
LV.19 Sage 20h

bouta get spooked

bouta get spooked
bouta get spooked
ᵈ₀ᶢᵉ  つ≧▽≦つ
ᵈ₀ᶢᵉ つ≧▽≦つ ᵈ₀ᶢᵉ つ≧▽≦つ
LV.20 S 20h

Let’s get to work

Time to jump a someone

Let’s get to work
Let’s get to work
D A D D Y  C A K K E
D A D D Y C A K K E D A D D Y C A K K E
LV.22 Clearly Hacking 20h

I unintentionally come off as a simp

So if I come off as a simp I'm probably not simpin

I unintentionally come off as a simp
I unintentionally come off as a simp
Not.Zerotwo
Not.Zerotwo Not.Zerotwo
LV.22 Nintendo 64 20h

Who remembers the good old days?#nostalgia

Who remembers the good old days?#nostalgia
Who remembers the good old days?#nostalgia
FaZe xXPinkXx360999
FaZe xXPinkXx360999 FaZe xXPinkXx360999
LV.20 Epic 20h

Hello

Dm pls 👉👈

Hello
JARed
JARed JARed
LV.18 Sage 20h

How you like my new airpods lol?

How you like my new airpods lol? +1
How you like my new airpods lol?
FaZe xXPinkXx360999
FaZe xXPinkXx360999 FaZe xXPinkXx360999
LV.20 Epic 20h

I like this girl

I dont really know her but I think she has a great personality. I dont know if she likes me back but I wish she would tell me.😔. I wish should would give me a shot but she doesn't really wanna daye on the phone. I don't really know her, but I love the vibe she gives off when she messages me. She seems so nice and I feel like I've known her for years. U know who u are. If u are reading this, plz tell me how u feel🥰😔💜

I like this girl
E.boy Michael<3_
E.boy Michael<3_ E.boy Michael<3_
LV.21 S 20h

Question

What did your parents almost name you mine almost named me octavian or Augustis

Question
IlluminatI
IlluminatI IlluminatI
LV.20 I'm a Bot 20h

Oh, that nigga dissed me? I pull up in a tank- Zillakami

Oh, that nigga dissed me? I pull up in a tank- Zillakami
Oh, that nigga dissed me? I pull up in a tank- Zillakami
ɢᴀʟᴀᴄᴛɪᴄᴛ0ᴀᴅ
ɢᴀʟᴀᴄᴛɪᴄᴛ0ᴀᴅ ɢᴀʟᴀᴄᴛɪᴄᴛ0ᴀᴅ
LV.22 Xbox 20h

A moment of you time...

In this discord server we exept ps, Xbox, and PC. We have a variety of games including, r6, apex, minecraft, ect. We only have a couple of rules and one of them is to have fun on the server. We have 1000+ members and we have been starting to do tournament, while we don't have them every day we still have them. So if you would have a minute to check out the server, go ahead we exept everyone.
Thank you for your time.


https://discord.gg/pQzFmd

A moment of you time...
Void walker
Void walker Void walker
LV.17 Sage 20h

H-

Hi.






































































































Wassup.

H-
⊱Qυєєη Pнαυxιι⊰
⊱Qυєєη Pнαυxιι⊰ ⊱Qυєєη Pнαυxιι⊰
LV.31 Rare Candy 20h

1️⃣4️⃣ ELIMS🏆💢

⚔️🤫 Solo Squads basically.

1️⃣4️⃣ ELIMS🏆💢 +1
1️⃣4️⃣ ELIMS🏆💢
T R E E T O P
T R E E T O P T R E E T O P
LV.29 Legend 20h

I’m bored

I’m bored
Forbiddenfool30 Forbiddenfool30
LV.4 Lurker 20h

I did another but with a duck this time

I did another but with a duck this time
I did another but with a duck this time
Vαиeѕѕα<3
Vαиeѕѕα<3 Vαиeѕѕα<3
LV.29 Legend 20h

Equality for all!

#Equality

I'm just saying, women have it hard, but so do men!

https://youtu.be/Pfqt7RNkZCQ

Equality for all!
Equality for all!
DoubtfulSm0k3r ☮
DoubtfulSm0k3r ☮ DoubtfulSm0k3r ☮
LV.21 Dream Chaser 21h

Help help 🥺

She needs 2 more followers 😌

Let’s make it happen


http://moot.us/@RaeRae

Help help 🥺
Eddy1280
Eddy1280 Eddy1280
LV.26 Dream Chaser 21h

The Blue angels

The Blue angels
TRU HEAT TRU HEAT
LV.3 Lurker 21h
12345678910
Home