NO NAME verified
Apr 21, 2020, 05:41 AM 91 read

honestly tho

wolf wouldn't be #1 on recent board (no hate btw) if he didn't make like 15 posts a day about the same thing

Comment 18

  • ᰽Kaylene᰽ LV.26 Witch Apr 21, 2020, 05:54 AM

    I have to agree making up to 15 to 20 posts a day is a bit much and a bit irritating

  • NO NAME verified Apr 21, 2020, 05:54 AM

    mhm

  • ZimZim LV.29 I'm a Bot Apr 21, 2020, 05:42 AM

    Yep, ur right

  • HAD3S DC LV.31 Legend Apr 21, 2020, 05:42 AM

    unfortunately I must agree

  • NO NAME verified Apr 21, 2020, 05:42 AM

    bc its true lmao

  • Fn Justixe LV.23 Let’s play GTA! Apr 21, 2020, 05:42 AM

    Like 14 are about DTV

  • NO NAME verified Apr 21, 2020, 05:43 AM

    facts

  • WolfPaxHD dog LV.25 Wolf Apr 21, 2020, 05:47 AM

    there starting to die down so your gonna be wrong soon

  • Fn Justixe LV.23 Let’s play GTA! Apr 21, 2020, 05:49 AM

    Soon that's not rn tho

  • WolfPaxHD dog LV.25 Wolf Apr 21, 2020, 05:49 AM

    I haven't really posted about Dylan today tho small talk about gator

  • Fn Justixe LV.23 Let’s play GTA! Apr 21, 2020, 05:50 AM

    Oh wow the fake news

  • WolfPaxHD dog LV.25 Wolf Apr 21, 2020, 05:50 AM

    what fake news

  • Fn Justixe LV.23 Let’s play GTA! Apr 21, 2020, 05:51 AM

    WolfPaxHD dog  That Gatorboy45 was like being weird to underage

  • WolfPaxHD dog LV.25 Wolf Apr 21, 2020, 05:51 AM

    Fn Justixe  oh yeah

  • WolfPaxHD dog LV.25 Wolf Apr 21, 2020, 05:44 AM

    hmmm.....

  • WolfPaxHD dog LV.25 Wolf Apr 21, 2020, 05:48 AM

    kinda wrong. I mostly stopped posting about Dylan as long as he is gone from moot. In moving away sometimes from off topic

  • NO NAME verified Apr 21, 2020, 05:48 AM

    but its still good to accept the truth lmao

  • WolfPaxHD dog LV.25 Wolf Apr 21, 2020, 05:53 AM

    possibly

1
Home