Venus Venus LV.27 Anchor
Mar 27, 2020, 10:54 AM 63 read

pls comment! :)

i’ll make them meaningful and long, and from my smol heart 🥰💛 comment your horoscope! if you don’t know what it is, keep scrolling down to check!!💛

Off Topic: General - pls comment! :) image 2
Off Topic: General - pls comment! :) image 3
Off Topic: General - pls comment! :) image 4

Comment 62

  • ToixcPandaZZジØØ LV.26 RIP Mar 27, 2020, 10:55 AM

    I am a Pisces my birthday is feb 21

  • Venus LV.27 Anchor Mar 27, 2020, 01:21 PM

    my favorite memory... this moment ;> but i’ll keep your birthday for next time :3

  • ToixcPandaZZジØØ LV.26 RIP Mar 27, 2020, 01:35 PM

    ok thx

  • Moodzzy LV.23 Let's Party! Mar 27, 2020, 10:56 AM

    i am a cancer

  • PURGE LV.22 AWPer Mar 27, 2020, 10:59 AM

    that's kind of edgy 😬😂

  • Moodzzy LV.23 Let's Party! Mar 27, 2020, 11:00 AM

    my horoscope is cancer

  • PURGE LV.22 AWPer Mar 27, 2020, 11:00 AM

    i know but still 🤷‍♂️😂, saying it like that sounds edgy and😥

  • Venus LV.27 Anchor Mar 27, 2020, 01:19 PM

    my fav thing about you... consistently c: 🥵

  • Just Nathan Founder Mar 27, 2020, 11:30 AM

    hmmm... interesting...

  • PURGE LV.22 AWPer Mar 27, 2020, 10:55 AM

    Capricorn

  • Venus LV.27 Anchor Mar 27, 2020, 01:19 PM

    how i feel about... edgy and oooo a streamer ;>

  • PURGE LV.22 AWPer Mar 27, 2020, 01:38 PM

    edgy??😂





    and yes




    plz follow😐

  • NO NAME verified Mar 27, 2020, 10:55 AM

    Virgo :3

  • Venus LV.27 Anchor Mar 27, 2020, 01:20 PM

    first impression... probably really sweet and easy going ^o^ along with positive as heck c: 🥰

  • NO NAME verified Mar 27, 2020, 05:06 PM

    Awwww thank uuu ^^

  • Firehound192 LV.9 Monster Mar 27, 2020, 10:55 AM

    leooooooooo

  • Venus LV.27 Anchor Mar 27, 2020, 01:21 PM

    tbh... let’s get to know each other ^-^ along with alabama bound? we’re neighbors! 🥵

  • stat1c_null LV.6 Nomad Mar 27, 2020, 10:57 AM

    Gemini

  • Venus LV.27 Anchor Mar 27, 2020, 01:23 PM

    adjectives you say... endearing, adorable, lovable, sweet, appealing, engaging, delightful, winning, wholesome, charming. 🥰🥰🥰

  • Brinabear LV.25 Midnight Kiss Mar 27, 2020, 10:57 AM

    I'm a virgo ♍

  • Venus LV.27 Anchor Mar 27, 2020, 01:23 PM

    first impression... pretty and cool af 🥰

  • Demongrel LV.24 Nightmare Mar 27, 2020, 10:58 AM

    Cancer ♋️ 💜😈

  • Venus LV.27 Anchor Mar 27, 2020, 01:24 PM

    fav thing about you... i loveee how supportive you are about the community 🥰

  • Gearbox20k295 LV.25 Let’s play Destiny! Mar 27, 2020, 10:58 AM

    Pisces

  • Venus LV.27 Anchor Mar 27, 2020, 01:24 PM

    fav memory... our siege games :3

  • Gearbox20k295 LV.25 Let’s play Destiny! Mar 27, 2020, 02:05 PM

    oh yeah i remember that

  • (R.F.C.)FireFooxz LV.23 Bamboozled Mar 27, 2020, 10:59 AM

    Very nice cat

  • Venus LV.27 Anchor Mar 27, 2020, 01:24 PM

    hehe not mine!

  • (R.F.C.)FireFooxz LV.23 Bamboozled Mar 27, 2020, 01:26 PM

    still it's still a nice cat

  • (R.F.C.)FireFooxz LV.23 Bamboozled Mar 27, 2020, 01:27 PM

    also I'm a aries

  • Venus LV.27 Anchor Mar 27, 2020, 01:30 PM

    thank you for... the support 🥰

  • Venus LV.27 Anchor Mar 27, 2020, 01:30 PM

    oh! it’s also aries szn 🥵👏🏻

  • l Mastadon l LV.4 JUST SEND IT Mar 27, 2020, 11:00 AM

    Taurus. Good luck considering you don’t know me lmao

  • Venus LV.27 Anchor Mar 27, 2020, 01:25 PM

    something i like about... your pfp :>

  • ★彡Bayo彡★ LV.11 Chief Mar 27, 2020, 11:02 AM

    🌗Cancer!🌓

  • Venus LV.27 Anchor Mar 27, 2020, 01:26 PM

    fav thing about you... oooo your aesthetic 🌙

  • gatorboy45 verified LV.39 The Best Mar 27, 2020, 11:06 AM

    Aquarius

  • Venus LV.27 Anchor Mar 27, 2020, 01:27 PM

    something i alway wanted to tell you... we need to talk more! :)

  • gatorboy45 verified LV.39 The Best Mar 27, 2020, 04:30 PM

    We do indeed! Whenever you wanna talk, just shoot a msg

  • TyrannaxGaming^^ LV.24 Insomniac Mar 27, 2020, 11:08 AM

    I’m a Pisces

  • Venus LV.27 Anchor Mar 27, 2020, 01:27 PM

    fav memory... our random talks when i started moot! :3

  • TyrannaxGaming^^ LV.24 Insomniac Mar 27, 2020, 01:43 PM

    I miss those, they were very enjoyable

12
Home