Venus Venus LV.26 Anchor
Sep 12, 2019, 06:01 AM 205 read

boba boba boba

hey look.... not a rant :3 ~~i hope everyone is having a fantastic late-wednesday ;3 💜

Off Topic: General - boba boba boba image 2

i found out i pay more money than a person that drives a diesel truck...

Comment 28

  • Just Nathan Founder Sep 12, 2019, 06:02 AM

    lol, you too...✌️

  • Venus LV.26 Anchor Sep 12, 2019, 06:07 AM

    hehe :3

  • #MythicalGriaffe LV.17 Best Squadmate Sep 12, 2019, 06:01 AM

    that's look good

  • Venus LV.26 Anchor Sep 12, 2019, 06:07 AM

    it was :3

  • #MythicalGriaffe LV.17 Best Squadmate Sep 12, 2019, 06:07 AM

    nice

  • Privatebutter65 verified LV.29 Dub Collector Sep 12, 2019, 06:01 AM

    Its not a pokemon gif this time🤔

  • Venus LV.26 Anchor Sep 12, 2019, 06:07 AM

    hehe.... ;3 🥵

  • Privatebutter65 verified LV.29 Dub Collector Sep 12, 2019, 06:08 AM

    I will fix this

  • Venus LV.26 Anchor Sep 12, 2019, 06:10 AM

    thx you, thx you :3 i appreciate you having my back 💜

  • Privatebutter65 verified LV.29 Dub Collector Sep 12, 2019, 03:58 PM

    Haha anytime😅

  • NO NAME verified Sep 12, 2019, 06:01 AM

    oof also hope your having a good day ❤

  • Venus LV.26 Anchor Sep 12, 2019, 06:07 AM

    💜

  • NO NAME verified Sep 12, 2019, 06:08 AM

    ❤💖

  • NO NAME verified Sep 12, 2019, 06:01 AM

    Gimme some ^o^

  • Venus LV.26 Anchor Sep 12, 2019, 06:07 AM

    oke 🥵

  • CallMeLucífer LV.28 Nightmare Sep 12, 2019, 06:08 AM

    strawberry Boba?

  • Venus LV.26 Anchor Sep 12, 2019, 06:09 AM

    nope! my bf had Taro boba and i have a Cameral Mocha boba :3

  • CallMeLucífer LV.28 Nightmare Sep 12, 2019, 06:10 AM

    damn y'all have a lot of Boba then we do ;-;

  • Skiltzzy>> LV.24 Poppin’ Bottles! Sep 12, 2019, 06:14 AM

    ;-;

  • Venus LV.26 Anchor Sep 12, 2019, 06:18 AM

    why not :O ?!

  • Skiltzzy>> LV.24 Poppin’ Bottles! Sep 12, 2019, 07:13 AM

    because I broke

  • Phade_Away360 LV.24 Shadow Sep 12, 2019, 06:17 AM

    I want some

  • Venus LV.26 Anchor Sep 12, 2019, 06:18 AM

    hehe :3

  • (R.F.C.)FireFooxz LV.22 I'm a Bot Sep 12, 2019, 06:22 AM

    It’s not that great today because of remembering that 3,000 people died September 11, 2001 isn’t the brightest but either way yeah I’m having a great Wednesday

  • Skiltzzy>> LV.24 Poppin’ Bottles! Sep 12, 2019, 06:13 AM

    YUMMM

  • (R.F.C.)FireFooxz LV.22 I'm a Bot Sep 12, 2019, 06:22 AM

    Partly

  • Ash LV.23 Beast Sep 13, 2019, 12:23 AM

    ? Lol how does the same post that i have get more likes than me? 🤷🏼‍♀️

  • SleazyMango27 LV.27 Shadow Sep 16, 2019, 08:30 AM

    makes sense since diesel is alot cheaper then gas...

1
Home