Gg 👇🏻

https://youtu.be/goQ-WL44DZI

Gg 👇🏻
RhyzZz
RhyzZz RhyzZz
LV.16 Pokémon Master 17d

Last Post

This is for real this time, after sending this out I'm deleting moot. I'll leave my account up, who knows if it will still be here or not...
I'll miss y'all...if you wanna continue to keep in contact here are my socials/where I will be
👇 My discord server that I'm most active in 👇
https://discord.gg/TkgREEt
👇 My socials/future content platforms 👇
https://streamerlinks.com/CowBoyBilly
And for the last and final time...
❤love y'all❤
#SpreadtheLove

#FullHomoGang

Last Post
Cow Boy Billy
Cow Boy Billy Cow Boy Billy
LV.30 Billy 17d

heres my pussy

heres my pussy
heres my pussy
♡vanessa♡
♡vanessa♡ ♡vanessa♡
LV.21 Parasite 17d

What to do when an account sends you a virus

This is an obvious scam so just do the following
Then leave the chat

What to do when an account sends you a virus +1
What to do when an account sends you a virus
Darklilly
Darklilly Darklilly
LV.21 Nightmare 17d

im a human

♡vanessa♡
♡vanessa♡ ♡vanessa♡
LV.21 Parasite 17d

Well

Idk when moot is ending but I don’t know how much time is left so I would like to say a few things I guess.
Introspectively we had a pretty good run. Of course their is somethings I’m not proud of but over all you guys made my life a fuller play. Shout out to DaPi, Kay, enchilad, shugur, cowboy billy, JustNathan, Ice Bear, Liane/caffesuada, I think I’m missing a few but y’all know who you are. I love you all. Seriously. Y’all mean the world to mean. From when I was YouAreBreathtaking to Aberration to Dreamsy and to when I was gonna switch to Kori. 2 years we did this shit. It was pretty fun wasn’t it. Even when drama and shit arose our community was tight knit and strong. I can’t say this enough but I fucking love y’all. If there is more time I’ll be here if not goodbye.
Socials-
Discord: Kori#9753
Insta: support.kori
Twitch: twitch.tv/supportkori

I love you all. It was an adventure. But every adventure must come to an end. So much love and time was spent here. I love you. Bye.

Well
Well
Dreamsy
Dreamsy Dreamsy
LV.30 Dream Chaser 17d

Hi

Hi
Moo moo cow 223
Moo moo cow 223 Moo moo cow 223
LV.15 Chief 17d

As a true gamer I don't celebrate Valentine's day

As a true gamer I don't celebrate Valentine's day
T A C O
T A C O T A C O
LV.28 Hero 17d

https://moot.us/lounges/110/boards/25/posts/5352205/super-mario-3d-world

https://moot.us/lounges/110/boards/25/posts/5352205/super-mario-3d-world

https://moot.us/lounges/110/boards/25/posts/5352205/super-mario-3d-world
carsyngamer
carsyngamer carsyngamer
LV.7 The Best 17d

Super Mario 3D World

Does anyone wanna play Super Mario 3D World online on switch? Friend code is SW-3975-3225-6307

Super Mario 3D World
carsyngamer
carsyngamer carsyngamer
LV.7 The Best 17d

Rec room

Furrie rec room need a bff or gf I'm 15

Rec room
chill430
chill430 chill430
LV.22 GG 17d

I used to have another account

I used to have another account, but I can’t sign into it. I found it on one of its post and it says no name on the username. Am I banned?

 I used to have another account
I used to have another account
Lil Wiper
Lil Wiper Lil Wiper
LV.9 Dub Collector 17d

Farewell Post

Yup...this is my last post.
I'll be honest, I got tired of waiting for an app to delete itself, I literally started counting down the days because I felt complete and I didnt want to be on Moot till it sank completely.
I probably wouldve logged on for the last day if I wasnt going on vacation, so I made the decision that there is no point to stay because I wont see the last hour of Moot.
Here are my links if you want to follow me and see where I go next...
https://streamerlinks.com/CowBoyBilly
The video below was entirely created by myself...its mostly dissing Moot, but after I say my true farewell to all of you. Its sad writing this post and knowing once I press "post" my complicated legacy here is essentially over...
I love yall so much, never give up on anything you set your mind to...
Enjoy and Farewell...
❤love y'all forever❤
#SpreadtheLove

#FullHomoGang

Farewell Post +1
Farewell Post
Cow Boy Billy
Cow Boy Billy Cow Boy Billy
LV.30 Billy 17d

Follow my tiktok!

Follow phillip dowell!!! He posts some amazing content on his tiktok! Only daily content! Come follow!

Follow my tiktok!
Follow my tiktok!
Privatebutter65
Privatebutter65 Privatebutter65
verified LV.32 Dub Collector 17d

I practically time traveled

So, I haven't been on moot for 2 years now. I come back now to see how toxic everyone is, as I left because of this.

I practically time traveled
strawzy
strawzy strawzy
LV.16 Elite Four 17d

since when did moot turn into an free only fans 🧍🏽‍♀️

I mean shit i get that its changing or whatever but seriously. its still a gaming lfg page not a looking for a group to bang you.

since when did moot turn into an free only fans 🧍🏽‍♀️
babyangie
babyangie babyangie
LV.24 Carry Me 17d

Come on!! We can do better than 78!! Also. Happy Valentine’s Day!

https://moot.us/lounges/110/boards/25/posts/5336000/i-don-t-want-moot-to-go-petition

Come on!! We can do better than 78!! Also. Happy Valentine’s Day!
NO NAME NO NAME
17d

Hi people xp

I didnt even wanna do anything today so I basically sat in bed all day and gotta say...



















































MY BACK HURTS LIKE HELL😭😭😭😂

Hi people xp
☁Cløudy_Føx☁
☁Cløudy_Føx☁ ☁Cløudy_Føx☁
LV.21 Carry Me 17d

Hey guys I’m not going to be on moot for a while stuff came up

Hey guys I’m not going to be on moot for a while stuff came up
Hey guys I’m not going to be on moot for a while stuff came up
STICH
STICH STICH
LV.23 Courageous 17d

Finish the lyrics

I’m a big dog, big bear-

Finish the lyrics
~dawn~
~dawn~ ~dawn~
LV.19 Monster 17d

Hmm, I see you don't have a valentine

To: you
From: me

Hmm, I see you don't have a valentine
Hmm, I see you don't have a valentine
LittleBen
LittleBen LittleBen
LV.29 Bamboozled 17d

AHHHHHHHH

I GOT HAVE LESS THAN 10K COINS AHHHHHHH

AHHHHHHHH
Yorpasores Rex
Yorpasores Rex Yorpasores Rex
LV.31 Rootin Tootin 17d

Ok soo yea

Idk if imma try streaming war zone or modern warfare again cuz of like when I do the picture for the actual stream won’t show so yee have a good one 🙂

Ok soo yea
FranklinlomellieTTV
FranklinlomellieTTV FranklinlomellieTTV
LV.19 Mobile 17d

Can people plz look at my bio

Plz look at my bio and my profile and plz follow me it means a lot to me if u do that thank you

Can people plz look at my bio
Can people plz look at my bio
ravenous_racer9
ravenous_racer9 ravenous_racer9
LV.18 Wolf 17d

Hopefully this goes how I want it 🙃

https://www.twitch.tv/franklinlomelliettv

Hopefully this goes how I want it 🙃
FranklinlomellieTTV
FranklinlomellieTTV FranklinlomellieTTV
LV.19 Mobile 17d

Wtf is wrong with people and nude posts?

I found a post that asked for nudes and the comment section had 2 actual nudes and 1 nsfw pic

Im not linking it publicly just in case.

Wtf is wrong with people and nude posts?
Effec_OwO
Effec_OwO Effec_OwO
LV.25 Clearly Hacking 17d

I hate Valentine's Day

For me, it's too depressive since I have no one to spend time with. Sure there is friends and family but I mean like with an actual girl. Who you can physically touch and hold hands with. Those girls don't exist. Never. Or that's what I've experienced. Other than that. Valentine's Day is stupid and depressive for me. But I hope you had a better valentines day then I had.

Let me know did u have a Valintine or no.

I hate Valentine's Day
Effec_OwO
Effec_OwO Effec_OwO
LV.25 Clearly Hacking 17d

Face Reveal I-😭

Well what do you think?

Face Reveal I-😭
Face Reveal I-😭
£ddy
£ddy £ddy
LV.20 Epic 17d

Listen to this.

https://youtu.be/-3Z7TLK22Qw

I know I know it's dax. But bro I love this guy. So lyrical and most times I can relate to what he says.

Also! I'm thinking about starting a new thing.
Every time I found a good song I'll post it here for you guys. Until the end ofc.

Poll
Listen to this.
michmich
michmich michmich
LV.25 Bamboozled 17d

Happy valentines day to all💖

Happy phony romanticized overly commercialed sucks to be single day! 😘😘

Happy valentines day to all💖
I Yuki Ona I
I Yuki Ona I I Yuki Ona I
LV.19 Assassin 17d

"If I go fast enough I can break the sound barrier" Elton the doggo🐶

"If I go fast enough I can break the sound barrier" Elton the doggo🐶
"If I go fast enough I can break the sound barrier" Elton the doggo🐶
Felix (Cyanidesocks)
Felix (Cyanidesocks) Felix (Cyanidesocks)
LV.17 Best Squadmate 17d

happy valentines ~

hope everyone has a good day today ╰(´︶`)╯♡

happy valentines ~
happy valentines ~
thuvmi
thuvmi thuvmi
LV.20 Assassin 17d

What types of songs do planets sing?

Nep-tunes.

What types of songs do planets sing?
What types of songs do planets sing?
Sir Blitz#3464
Sir Blitz#3464 Sir Blitz#3464
Founder 17d

❤️

happy valentine's day everyone! mine so far is being spent alone what about yours?

❤️
Kadenn
Kadenn Kadenn
LV.19 JUST SEND IT 17d

♥️❤️

Am I late?

HAPPY VALENTINES DAY♥️♥️

♥️❤️
♥️❤️
Skye:)
Skye:) Skye:)
LV.29 Insomniac 17d

I'm live

Watch francisnancis with me on Twitch! https://www.twitch.tv/francisnancis?sr=a

I'm live
Francisnancis
Francisnancis Francisnancis
LV.7 Nomad 17d

Hi...hope everyone has a nice day today 🙃 happy Valentine’s Day btw

Hi...hope everyone has a nice day today 🙃 happy Valentine’s Day btw
FranklinlomellieTTV
FranklinlomellieTTV FranklinlomellieTTV
LV.19 Mobile 17d

Hello hello mooters 😁

Just wanted to remind everyone that

You don't need a special day like valentine's day to feel

special everyday is a special day

Whether it's your love of your life or your best friend


Just spread the love around

Sincerely samira

Hello hello mooters 😁
Samiraplayz
Samiraplayz Samiraplayz
LV.20 S 17d

Happy Valentine’s Day🥰🌹

Maybe you guys might not have a special someone in your life but know you’re an amazing person.

Enjoy the day watching some movies and maybe even playing some video games with your friends and special someone if you have one.

* Side note: recently I’ve been trolling people and it’s funny they get so mad 😁😁 haha gonna do some more to these fkers

Any plans for today?

Happy Valentine’s Day🥰🌹
Happy Valentine’s Day🥰🌹
£ddy
£ddy £ddy
LV.20 Epic 18d

HAPPY VALENTINES DAYYYYY

Oh my fucking God this is the best holiday of the year and just im so happy hope all of you have the best day ever ❤ 💗 💕 💖

HAPPY VALENTINES DAYYYYY
Life
Life Life
LV.21 Dragon 18d

Happy Single's Awareness Day ^^

Happy Single's Awareness Day ^^
Happy Single's Awareness Day ^^
Shikayuu 影の悪魔
Shikayuu 影の悪魔 Shikayuu 影の悪魔
LV.31 Shadow 18d

sǝɔɹǝʇ dod ın dosʇ

Push me to the edge all my friends are dǝɐd she said your the worst, your the worst. I can not die this is my universe.

sǝɔɹǝʇ dod ın dosʇ
Aimi~chan
Aimi~chan Aimi~chan
LV.23 Insomniac 18d

Good morning ☀️

An arrow can only be shot by pulling it back so when life is dragging u back with difficulties it means it’s going to launch u into something great so just focus and keep aiming :)

Good morning ☀️
McDonaldsGod
McDonaldsGod McDonaldsGod
LV.25 JUST SEND IT 18d

Oo la la

It's valentine's Day my waifus


The day if great sadness
😔

Oo la la
LittleBen
LittleBen LittleBen
LV.29 Bamboozled 18d

Anybody want to play rocket league have too have a rank

Anybody want to play rocket league have too have a rank

LFG
Anybody want to play rocket league have too have a rank
ItzTheReaperPlayz56
ItzTheReaperPlayz56 ItzTheReaperPlayz56
LV.3 Lurker 18d

My gender is Airbus A350-1000

Disguised as Giorno Giovanna

My gender is Airbus A350-1000
Giorno Giovanna.
Giorno Giovanna. Giorno Giovanna.
LV.8 Courageous 18d

Hey cuties 😍😘❤ be my valentines say yes

Hey cuties 😍😘❤ be my valentines say yes
Hey cuties 😍😘❤ be my valentines say yes
Samiraplayz
Samiraplayz Samiraplayz
LV.20 S 18d

‎‎‎‎‎‎‎‎‎

 ‎‎‎‎‎‎‎‎‎
‎‎‎‎‎‎‎‎‎
Just Nathan
Just Nathan Just Nathan
Founder 18d

Oh ya

Oh ya
Oh ya
Vortex Superboy
Vortex Superboy Vortex Superboy
LV.25 Let’s play R6! 18d

Just real quick

Why is dream in monster legends

Just real quick
Just real quick
3nderr
3nderr 3nderr
LV.20 Assassin 18d
12345678910
Home