Fudge_ Fudge_ verified LV.28 Xbox
Jun 30, 2020, 09:47 PM 72 read

Lmao cas zofia ace lmao

Rainbow Six: General - Lmao cas zofia ace lmao video cover image 0

Comment 22

  • Papiulevic LV.25 Clearly Hacking Jun 30, 2020, 09:49 PM

    gg

  • Fudge_ verified LV.28 Xbox Jun 30, 2020, 09:51 PM

    thx bruv

  • Papiulevic LV.25 Clearly Hacking Jun 30, 2020, 09:51 PM

    Yw!

  • Fudge_ verified LV.28 Xbox Jun 30, 2020, 09:52 PM

    ngl what's yw?

  • Papiulevic LV.25 Clearly Hacking Jun 30, 2020, 09:52 PM

    You are welcome!

  • Fudge_ verified LV.28 Xbox Jun 30, 2020, 09:55 PM

    aight

  • NimbleRogue LV.22 Sharpshooter Jun 30, 2020, 09:49 PM

    nice ace

  • Fudge_ verified LV.28 Xbox Jun 30, 2020, 09:52 PM

    thanks

  • Papiulevic LV.25 Clearly Hacking Jun 30, 2020, 09:49 PM

    ahah that lesion quite smol brain

  • Shade Dizzy LV.20 Let’s play R6! Jun 30, 2020, 09:49 PM

    Well damn, nice 😂 that lesion at the start lol

  • Fudge_ verified LV.28 Xbox Jun 30, 2020, 09:51 PM

    agreed

  • Shade Dizzy LV.20 Let’s play R6! Jun 30, 2020, 09:52 PM

    Wish they'd be like they in ranked 😂

  • Fudge_ verified LV.28 Xbox Jun 30, 2020, 09:53 PM

    big facs

  • Shade Dizzy LV.20 Let’s play R6! Jun 30, 2020, 09:54 PM

    😂

  • ConnorJ LV.5 Lurker Jun 30, 2020, 09:49 PM

    You are so shit 😂😂😂

  • Fudge_ verified LV.28 Xbox Jun 30, 2020, 09:50 PM

    thanks man!

  • BlitzedPhantom LV.3 Fast as Lightning Jul 1, 2020, 12:59 AM

    Damn they really gave Zofia a hell of a speed buff

  • RiggsTsu_ LV.2 Lurker Jul 1, 2020, 08:57 AM

    the end was scuffed as hell but that was a ace

  • Fudge_ verified LV.28 Xbox Jul 1, 2020, 09:13 AM

    ye ik it was my warm up game

  • Typical.g1rev LV.2 Lurker Jul 2, 2020, 04:26 AM

    Nice Sofia rush

  • Fudge_ verified LV.28 Xbox Jul 2, 2020, 08:48 AM

    thx

  • Typical.g1rev LV.2 Lurker Jul 3, 2020, 06:51 AM

    Welcome

1
Home