Warcraft III: Reforged Jan 2020
My Score
0.0
Avg. 2.6(1,527)
0.5

Will never be able to get over this game. Nope.

Aurora. 2d
5.0

Truly

BBYSN BBYSN 6d
3.5

Pog

2.0

I mean the rating says it all

Ubzk Ubzk 1mo
2.5

ok

4.5

Asf

~kai ~kai 1mo
4.5

Good game

Nurf Me 1mo
3.0

ok game

3.0

.

0.5

warcraft bad lol

Turin Turin 1mo
5.0

Pog

Majinga 1mo
1.5

skyrims better

1.0

.

0.5

worst thing that blizzard has put out

1.0

Not a fan

1.0

No

4.0

.

2.5

Decent

4.0

o

Haxsawe Haxsawe 2mo
1.0

Doesn’t look too bad

D9MZ D9MZ 2mo
2.5

Looks like a good game

4.0

Not to bad

1.0

Okay

2.0

The original is way better.

5.0

Good

1.0

looks ass asl

5.0

best

5.0

best

0.5

Ok

4.5

....

4.5

Dot

2.0

never played it

5.0

good gaem

0.5

Dissapointed

mrtapas mrtapas 4mo
1.0

this was their bread and butter... how do you fuck that up? lol

4.5

Very fun

0.5

Eh no

Tealo Tealo 7mo
5.0

Awesome

4.5

อยากเล่นเกม GTA 5

2.0

Not a fan

Flexi Flexi 7mo
0.5

cool

ishdhdj ishdhdj 7mo
0.5

Have not played

3.5

@YBN_jimmy then dont rate it wtf

0.5

@_TriggeredTriangle_ But there’s an option to rate so I must do what has to be done:)

3.5

@YBN_jimmy fuck you

0.5

@_TriggeredTriangle_ :)

1.0

would rather buy winrar,then i would at least be supporting something with actual effort put into it

5.0

hh

mxo mxo 7mo
1.0

meh... really not great

5.0

Best game

5.0

Best Game

Crubbs Crubbs 7mo
0.5

Go to the "other games" section on Blizzard and just buy the original WC3 and Frozen Throne. You'll have a WAY better experience, except for multiplayer: Blizz killed it.

2.5

its meh

Bullit Bullit 7mo
1.5

Cc'd

3.0

Played it long ago was a blast

2.5

Ok

1.5

refunded hahaha

1.5

alright game got over it too quick though

0.5

nope

1.0

why isnt there 0 ??

lena lena 8mo
1.0

its disaster

PKOUK 8mo
1.0

Warcraft III: no idea

0.5

Warcraft III: wielded to the fucking original game apparently

1.5

Warcraft III: Refunded

1