GTA 5 Sep 2013
My Score
0.0
Avg. 4.4(3,819)
Go Lounge
4.0

Campaign good but online is just nah

4.0

To get the best out of it you need other people to play with.

Its0rto Its0rto 4mo
1.0

it sucks bro

1.0

it sucks

3.5

I mean it’s a good game just not the best and it’s gets real boring without friends

5.0

It’s great

2.0

the storyline is good, online is overrated

5.0

So fun

3.0

3.0

Fun but gets boring after a while

3.0

the story is genius. can't give a good review specifically due to the online and rockstars horrible treatment of the game

5.0

One of the greatest games of all time

Wxbber Wxbber 4mo
5.0

Best game nocap

5.0

good with friends

4.5

First and foremost, please advice if this post violates forum’s rules. My intention is only to look for testers for my new PC Tennis Game that I just release the beta version. I am looking for beta testers and early adopters to use my app in every manner and reports on any issues such as bugs, errors and crashes. I am also interested in hearing suggestion.

3.5

@gamer920681791 Wtf? This is a page with reviews of GTA, what are you smoking?

JayMMTL JayMMTL 4mo
0.5

very trash game

5.0

@PapaSmurfAce Ok Fortnite kid

4.0

Online takes so much patience and they kinda ruined it but story mode is a lot of fun

4.0

Yeah I’m just curious about the placing of the next grand theft auto game so where it’s going to be based.

3.0

story mode is pretty fun but not one of the best game ive played. online is inly hfun if ur high lvl and have a lot of cash

4.0

great game, just needs a few minor fixes

YuhBois YuhBois 4mo
4.0

My ass is wide open

4.0

good

0.5

my cock is fat

Theemo Theemo 4mo
5.0

@Theemo wtf?

5.0

@Theemo not gonna even try to question that

5.0

dope af

4.0

no two ways about it, best singleplayer open world experience. online mode tho? trash. especially now that rockstar took an interest to shark cards instead

4.0

Love story mode but the players in online can be toxic. Despite that GTA online is fun at times especially with friends.

3.5

Could be better. To many Try hard in each lobby just going to mess your day up for no reason.

5.0

It’s the best time you’ll have playing with friends.

4.0

campaign was amazing, but throughout the years of GTA Online, the more unnecessary things Rockstar added to the game ruined the fun and grind for the game.

3.0

it gets boring withought friends

5.0

its starting to get boring

3.5

Story mode is great, no problems with that I enjoyed it a lot. Online is boring, too much grinding just to get money. Jobs only give you like 20-30k each time.

Min432g Min432g 4mo
5.0

memes

5.0

Great and fun game to chill and mess around in.

4.0

Good game but i dont jave dun playing it too many toxic blowing u up and getting rich in start is super hard

3.0

@NickKnight thats ehy i do money glitches😂

3.5

Griefers are a problem but, decent game

4.0

I really enjoyed the game until the very end. ended up getting my 6 year old character deleted

Ops Ops 4mo
4.0

Has its problems, and R* should not have partnered with Epic Games, but it’s overall a pretty good game

4.5

Canny cool game

5.0

great!!

4.5

Not enough guns :D

5.0

I love playing, I just put on cheats and screw around with weapons and mods.

4.5

.

2.0

Is it just me or is anyone else getting sick of this game I mean they’re bringing it to next gen I’m sure it’s going to look amazing but do we really need more of this make another damn game. I mean with all that money they’re getting they better at least making a new red dead redemption or another grand theft auto or something a rather

3.0

@Trentycent they probably will but that takes a few years to make a good game.

4.0

@Xxnoobi2005xX I understand it takes a few years but grand theft auto five came out in 2013 They have had more than enough years don’t you agree.

3.0

@Trentycent yes i do agree but they have made rdr2 in that time, now im not saying that they arent trying to milk gta5 because they are, and i also agree that rereleasing gta5 is just stupid

4.0

@Xxnoobi2005xX Yeah see you get it. I’d prefer them to concentrate all their time on red dead redemption 2. I mean that game has real potential

3.0

@Trentycent yeah but i think that making money is also pretty hard (from when i played it at first release of online) but it is preety fub with friends but so is gta but they just need to start working on a new game

5.0

Great game

mdizzel mdizzel 4mo
4.5

Fun if you have other ppl to play with

5.0

Very fun and lots to do

Milzy_7 Milzy_7 4mo
4.5

Game is good except it gets boring after a while

4.5

great game

5.0

very fun and there is almost always something to do

3.5

classic game and fun but its boring now from all of the modders and shit.

!Keew !Keew 4mo
4.0

I like online better than the story mode. It’s fun to play when you have friends to play it with.

5.0

xaxa, xaxa, classic

3.5

Better with friends

0.5

kinda shit now, it was fun back in 2015 but over the years it just kinda faded into non-existence

5.0

Great

4.0

good solo but multi is full instakill

5.0

Bit toxic

5.0

Good game

5.0

Nice

4.5

It’s alright tbh but there are a lot of idiots who play it

HAK HAK 4mo
0.5

blyat bad game all u do is kar go broom

3.5

I would say overall it’s fun but too many hackers there

1.5

Ugh fry hbu

4.5

Okay

4.0

Fun but getting old

5.0

Bruh

AquaKix AquaKix 4mo
4.0

Bruh

5.0

bruh

5.0

bruh

2.5

too many modders

3.5

It is getting boring

5.0

Great game

4.0

used to play this on ps3, only fun with friends tbh

4.0

Only fun with friends

Xyzxaz Xyzxaz 4mo
3.0

Definitely need friends to really enjoy this one

Coreth Coreth 4mo
5.0

Class

2.5

Shit game, but fun sometimes

0.5

Most generic game ever

5.0

nice

Radu Radu 4mo
5.0

very addicting

3.5

eh kinda boring

5.0

So fun to play with friends

4.0

good but old

Andreea Andreea 4mo
4.0

fun

5.0

:)

5.0

great game, but right now isn't that good.

4.5

It’s a decent game much to do tho

4.0

good game, however the graphics system doesnt adjust for a long time after changing the setting for ultra high to high

4.0

Fun but got money wiped for doing nothing wrong but grinding heists feels bad

12345678910