Fortnite Jul 2017
My Score
0.0
Avg. 3.3(6,854)
Go Lounge
0.5

This game is a waste of time I highly recommend not spending money or even downloading it in the first place.

3.5

@gamer568524193 so you decided that it is a game where you must spend money

0.5

this game is stupid

5.0

@Shane_the Sith no.

0.5

@Sofafrogs kid you're probably fucking six and YOU and all the kids that play fortnite are what's wrong with it

5.0

@Shane_the Sith I'm 12 tho

0.5

@Sofafrogs well that is a little better but still it's the kids that ruin games

5.0

@Shane_the Sith you're so right I stg

5.0

@Shane_the Sith yeah I agree

0.5

@Sofafrogs exactly, the games trash if you have hit puberty😂 the game belongs and will always belong too angry 12 year old fanboys that like to tell faggot on the mic 😂😂

5.0

one my favourite games

0.5

The game is sh*t

0.5

sucks game ever

ZbousZ ZbousZ 1mo
5.0

@ZbousZ At least it’s not as bad as your grammar

5.0

@ProNinjastic damn I think you killed a man

0.5

@ProNinjastic WE LIKE FORTNITE FORTNITE FORTNITE WE LIKE FORTNITE FORTNITE FORTNITE WE LIKE FORTNITE FORTNITE FORTNITE

4.0

Great game that needs to follow community more.

0.5

@Dark Helmet12E4 NO

1.0

worst game

0.5

dis game trash

5.0

@ACE_killer356 How?

Jay D Jay D 1mo
0.5

@Jay D its just a cartoon pubg w/ building

0.5

@Jay D exactly dont respond becaue I am right

4.5

@ACE_killer356 not really tho lmao

Pieツ Pieツ 1mo
4.5

@ACE_killer356 You’re just stating an opinion. Just because you think you’re right, it doesn’t meant that your opinion is true to others.

0.5

@Sammieplier dis man was sayin stuff in my dms callin me the n worf

0.5

@ACE_killer356 word

5.0

@ACE_killer356 Bruh I’ve seen your ratings, you’ve rated games .5 I’ll bet you don’t even play them, you even go to the Minecraft server just to annoy everyone

0.5

@ProNinjastic wait I will dm you

0.5

@ProNinjastic and first off all why are you hating on other people's opion if I cant rather can you fuck boy

0.5

@ProNinjastic now what

0.5

@ProNinjastic check your dms

4.0

Quick question does the mobile version cross play with switch only or does it with Xbox and ps4 also

3.5

@waffleMADNESS_4 all consoles can play together

AyyJayy AyyJayy 1mo
4.0

@AyyJayy What about mobile

3.5

@waffleMADNESS_4 mobile can play with Console/Pc

AyyJayy AyyJayy 1mo
5.0

Y’all haters

2.0

Game turned to shit real quick

Itsizzo Itsizzo 1mo
0.5

Bèg gàè

0.5

@TDS BurgerREAL Bïģ Gąý*

0.5

@RainNanners Bîğ ģåə

0.5

Game big trash

4.0

Thumbs up who likes Fortnite!!

QMighty QMighty 1mo
0.5

Execute order 66

0.5

if you play this game u have the big gae

0.5

So repetitive and was attempted to be a game for everyone but failed so if your not going to grind every single day then don’t play it!

0.5

Absolute trash

3.0

It was fun, but got too repetitive and boring. added too much stupid stuff that ruined the game

Yurko6 Yurko6 1mo
3.0

The game is different to many other battle Royales which makes Fortnite enjoyable (building and editing) but the updates to the game have ruined ngl🤣

Vasqerz Vasqerz 1mo
5.0

And by idd deff c boi in

5.0

Bbhb

5.0

We got to go

5.0

one of my favorite games one of the few you games you can play online on switch without Nintendo online

0.5

This game is garbage it’s was only fun in the first 3 seasons

Culie 1mo
5.0

Keeps the kids out of other games

0.5

only 8 year olds who think they’re gonna make a living of this game play this game, thank god only babies play this game, so the real men can play siege in peace

5.0

@HakaSeishin Real men don’t play video games so Stfu kid and grow up if you wanna be a real man I’m happy being a kid playing all games

0.5

@HeyImSyn haha i’m not saying “real” men as in men that work, pay taxes, have a family etc.. I’m talking about men that actually have skill, reaction time, who are calm & collective, strategize, proper teamwork, can actually learn from mistakes. fortnite is the same shit over & over, it just comes down to who gets lucky, because everybody’s building is literally the same shit every game. I stopped playing fortnite simply because every game was the same shit. if you have fun playing it. good on you !

1.0

@HakaSeishin i guess im a 10yr old man

0.5

@Burritoeater1.0 if you fit everything i said, ig you’re a mature young man lmfao

0.5

@HakaSeishin R6 was a all nighter thing for me

0.5

@HakaSeishin You are so right I love siege

0.5

@HakaSeishin BIG FACTS

2.5

@HakaSeishin A game that requires you to be a better builder with better aim than your opponents us a game that requires no skill? If you're bad at the game then you either can't build, aim, or don't know when to engage at the right time because any weapon in Fortnite that you aquire with luck isn't worth anything if you have no skill. Don't say a game has no skill just cause you're bad at it because I could easily say Siege is just a point and shoot game because in its most literal sense it is. I don't even play Fortnite but I know that it's not a skill-less game, but I do play Rainbow. And you're not a man because you play a game like Siege, that's just as stupid as when people say you have to be a intellectual to find the show Rick and Morty entertaining, it's a stupid thing to say and you're stupid for saying it.

Gootis Gootis 1mo
0.5

@Gootis nigga thinks ima change my mind lmfaoooo fucking bum just wasted his time typing

2.5

@HakaSeishin Don't be saying the n-word, I know for a fact you're white weeaboo, also I must've hit a nerve since you're having a tantrum

Gootis Gootis 1mo
0.5

@Gootis bahaha i’m hispanic & yup, you sure did buddy, i’m going crazy 🥰

2.5

@HakaSeishin Damn being Hispanic means I can say nigga? That's crazy now my vocabulary has expanded. But I'm glad to see we have come to an agreement you're just a butthurt kid that sucks at Fortnite so thank you :)

Gootis Gootis 1mo
0.5

@Gootis lmfao when did i say that ? i was correcting your assumption of me being a “white weeaboo” & yup, i totally stopped playing fortnite months ago because it was such a perfect game that required so much skill to play, most definitely wasn’t the game company or the repetitiveness of the game 🥰🥰🥰

0.5

@Gootis it’s so cute how your trying so hard to win an argument defending fortnite 🥰

2.5

@HakaSeishin You realize you're calling Fortnite repetitive and then going to suck the dick of Rainbow? That's so stupid. And why are you calling me cute are you gay?

Gootis Gootis 1mo
0.5

@Gootis you’re arguments are so simple & calling me gay because i called an action cute, i’ve mentioned rainbow once as an example & you’re saying i’m “sucking it’s dick” bahaha i can tell by you’re argument you’re no older than 12

2.5

@HakaSeishin I called you gay as a joke, if you think I'm seriously using that as leverage I think you have a mental deficiency, and you mentioned rainbow as a man's game that's way better than Fortnite so yeah you're sucking it's dick. Also before you call me 12 please learn how to spell.

Gootis Gootis 1mo
0.5

@Gootis assuming someone has a mental disorder simply because they pointed out that you were using gay as an insult is just childish & yeah i admit i did not use the correct “your” & “it’s” because i was in a rush talking to some friends, i clearly know how to spell because i have owned up to my mistake lmfao, now where’s your argument ? saying i suck rainbows dick literally doesn’t help your case in any way hahaha

2.5

@HakaSeishin You must have forgotten how this whole conversation started cause you're too fixated on calling me a child, so I give up on you

Gootis Gootis 1mo
0.5

@Gootis lmfao sounds good

0.5

@HakaSeishin Agreed

0.5

@Gootis Bro you said that he was sucking seiges dick when you are trying your hardest to defend fortnite

2.5

@Lion Gaming Alright whatever you say Mr Siege Profile pic

Gootis Gootis 21d
5.0

anyone who hates is a bot including daddy ninja

0.5

@Etz Tizzy Carter Calling a male daddy even as a joke is gay

Culie 1mo
0.5

@Etz Tizzy Carter Bro your just a 5 year old going WE LIKE FORTNITE WE LIKE FORTNITE FORTNITE FORTNITE so shut up

5.0

@Lion Gaming after you bro

5.0

@Culie shut up kid

0.5

@Etz Tizzy Carter HAHAH THIS GUY PUT 5 STARS 😂😂😂

5.0

@Lion Gaming shut up kid

0.5

@Etz Tizzy Carter Your calling me kid when you are literally playing the worst game (my opinion) also that game is aimed at kids play a real game like seige or MINECRAFT

4.0

i like it but they took my deagle and crossbow so they lose a star

4.5

.

3.0

Good game but it’s based to much on how good ur WiFi is

1.0

MINECRAFT BEST

3.0

@ShyGuyGamesAndMore2 Nah

4.5

@ShyGuyGamesAndMore2 your mom gæ

Pieツ Pieツ 1mo
3.0

@Pieツ Ha gæ

0.5

@ShyGuyGamesAndMore2 Same for me, mincraft is better x)

4.0

Jejeje

3.0

@Emerson De Leon Jajajajajaj

3.5

It's a decent game but every one is hella tryhard they should just go back to the old fortnite

ReVeRsE ReVeRsE 1mo
1.0

steals many mechanics from other games and takes all the credit , is boring and nonsense

Jonas07 Jonas07 1mo
0.5

@Jonas07 that's true

12345678910